diy Pacman quad frame met KKuk board en een kleintje met KKuk blackboard op komst!! Mini Pacman is

Er staat een nieuw filmje van vandaag onder mijn YouTube account, zal later een link plaatsen, zo buiten met de iPhone lukt dat namelijk niet.

Ja het werkt erg goed met die extra gyro's :)

Ik ga hier verder op borduren maar dan met 3 GA250 MEMS gyro's (10$p.st.), deze zijn namelijk nog een heel stuk nauwkeuriger plus AVCS optie, helaas gaat dit niet passen in de mini Pacman doordat er een grotere ontvanger nodig is voor de 3 extra gain kanalen van de gyros, tijd voor wat groters dus.

Je kan alle drie gain's op één kanaal proberen natuurlijk. Mogelijk dat dat werkt.

Er zijn wat spulletjes onderweg :)

1X KK-Blackboard van Yanan
1.jpg

5X (Keda KD2209/26) Turnigy 2209 26turn 1130kv 15A
TR2209.jpg

5X (Keda) KD A22-10S
KDA2210S.jpg

5X TURNIGY Plush 25amp
p25a.jpg

3X (Assan) HobbyKing GA-250 MINI-MEMS Gyro
main(4).jpg

Laatst bewerkt:
Als je nog niet hebt besteld (HK), zou ik van de Assan mini mems i.i.g. ééntje extra laten komen. Van de drie die ik heb gehad, konder er twee niet worden ingesteld (ik kwam niet in het "menu" zeg maar, ze deden het verder wel maar het was nogal zender instelling gepuzzel, en met niet iedere servo draaide op deze twee gyro's). Degene die het wel goed deed was ook wel een toppertje (verkocht inmiddels, met heli).

Mooie uitgebreide collectie verder, dat zal een leuke machine worden!

Vriendelijke groeten,
Aldert

Heb er hier al 2 liggen (van de buurman) waarvan 1 inderdaad niet wil kalibreren :mad: , we wachten het af.

Die ene die het wel doet werkt wel verschrikkelijk strak, niet te vergelijken met de standaard gyro's van het KK-board!! als ik de quad in de hand laat draaien op AVCS mode houd de GA-250 oneindig de zelfde stand vast :D temp drift is ook niet aanwezig iets waar de standaard gyro's erg veel last van hebben.

Vraag me wel af of het mogelijk is om de standaard gyro's van het KK-board uit te schakelen zijn zonder dat dit consequenties heeft voor de rest van de besturing?

Gr,

Mario

Extra GA250 gyro op nick in AVCS mode.

Normaal vlieg ik met de quad met de nick trim ver voorover getrimd om de gang er in te houden, tijdens het hooveren moet ik de nick dus behoorlijk achterover trekken om stil te blijven hangen.
Nu met de GA250 in AVCS mode is mid stick gewoon neutraal in de hoover en als ik snel wil vliegen zet ik de quad in een bepaalde hoek voorover met de stick dan de stick weer neutraal en de quad blijft in deze hoek netjes vooruit vliegen als op rails zonder dat hij op zijn staart wil gaan staan wat hij met de standaard gyro's meteen zal doen, voor de heli vliegers onder ons heel vanzelfsprekend maar voor een quad toch wel uniek volgens mij.

Gain nog wat te hoog en de uitslagen nog wat te grof, maar het begin is er :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Holco,

Toen jij het frame gemaakt heb zei je dat je 60 gram minder aan gewicht dan voordat je de gaten geboord had. Is dit per arm of voor de hele set armen??
Ik zit nu op een gewicht van 950 gram incl. LiPo namelijk, is dat niet wat te zwaar??

Holco,

Toen jij het frame gemaakt heb zei je dat je 60 gram minder aan gewicht dan voordat je de gaten geboord had. Is dit per arm of voor de hele set armen??
Ik zit nu op een gewicht van 950 gram incl. LiPo namelijk, is dat niet wat te zwaar??

Dat was voor de set armen, maar maak je niet druk 950g gaat ook de lucht in ;)

Maar licht met power is wel erg leuk, 3200g lift :mrgreen:

P5053868.jpg

Back