Ik heb gisteren mijn schaalromp van Just-heli (Ec145 500 size ) binnengekregen voor mijn HK500GT, ook wel even zweten want bij de bestelling in December bleek deze romp ineens niet meer leverbaar en door chinees nieuwjaar pas Februari zou worden. Op de site de schaalromp weer leverbaar en op iedere mail alleen een reactie van "Next week it will be send to you" na weken dus ineens een bericht dat de romp onderweg was en inderdaad met een goede week gisteren dus heel aangekomen. ( pfoe )
En wat een geweldig fraaie romp is dit helemaal compleet met electronica etc, hoop geld maar zoals ik het nu zie is het wel waard. ( leuk dat je op de site in euro's kan schakelen en dan een zeer gunstige wisselkoers krijgt ! en heb daar dus mooi van geprofiteerd.)
En wat een geweldig fraaie romp is dit helemaal compleet met electronica etc, hoop geld maar zoals ik het nu zie is het wel waard. ( leuk dat je op de site in euro's kan schakelen en dan een zeer gunstige wisselkoers krijgt ! en heb daar dus mooi van geprofiteerd.)