Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit is in dit geval o.a. jij, als ik het goed heb begrepen heb jij de Mavic pro besteld en ik neem aan en hoop dat je na het vliegen er uitgebreid over zal schrijven.Welke kat ??
Zodra die uit de boom is zal ik zeker verslag doen.
Ik wil er eerst mee kunnen vliegen en daarna zal ik mij op de camera gaan richten.
Nu heb ik de Blade 350 en kan ermee lezen en schrijven. Dat wil ik met de Mavic ook eerst onder de knie hebben..
daar zit een gele band in midden over het scherm heen. Mooi balen dus.
Ziet er mooi uit, maar mag je wel boven een ski gebied vliegen? (ik zit over een paar weken weer in de sneeuw, en neem hem misschien ook mee)
Voor zover mij bekend mag hier hobbymatig gevlogen worden mits je afstand bewaard tot mensenmassa's etc...
Zie: https://www.bmvit.gv.at/bmvit/verkehr/luftfahrt/drohnen/tipps.html
Als ik op die site kijk lees ik het volgende;
Viele Drohnen sind mit Kameras ausgestattet, die es erlauben, mitunter spektakuläre Aufnahmen zu machen. Dabei ist darauf zu achten, dass – sobald das unbemannte Gerät für den Zweck von Kamera- oder Filmaufnahmen eingesetzt wird – dieses als unbemanntes Luftfahrzeug der Klasse 1 gilt und daher eine Betriebsbewilligung erforderlich ist. Weiters entbindet die Einhaltung der luftfahrtrechtlichen Bestimmungen den Betreiber des unbemannten Luftfahrzeuges nicht von der Verpflichtung zur Beachtung der Bestimmungen des Datenschutzgesetzes oder anderer Regelungen zur Wahrung des Schutzes der Privatsphäre oder von privaten Rechten.
Vertaling
Veel drones zijn uitgerust met camera's die het mogelijk maken soms spectaculaire foto's te nemen. Er moet voor worden gezorgd dat - zodra het onbemande toestel voor het doel van de opname of de opname wordt gebruikt - dit wordt beschouwd als onbemande vliegtuigen in klasse 1 en daarom een exploitatievergunning is vereist. Bovendien, de naleving van de luchtvaart regelgeving laat de exploitant van de onbemande vliegtuigen van de verplichting om te voldoen aan de bepalingen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens of andere regelingen ontworpen om privacy of persoonlijke rechten te beschermen.
Hoe zit dat dan?
Wil hem ook wel meenemen op de ski vakantie dus ben wel benieuwd