Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe bedoel je verandert? Ik heb nu de juiste app en naar US gezet. Weet alleen niet goed hoe ik nu kan zien of hij ook daadewerkelijk in FCC staat.Het gekke is dat, als ik de FCC tweak wil toepassen, het "NL" veldje leeg is?! De interface heb ik altijd offline staan, misschien de reden?
Als US wordt ingevuld blijft ie ook staan totdat de app wordt herstart. Dan is t repeat. (Note: het frequentiegebied binnen "custom" onder het HD menu verandert ook daadwerkelijk)
Hoe bedoel je verandert? Ik heb nu de juiste app en naar US gezet. Weet alleen niet goed hoe ik nu kan zien of hij ook daadewerkelijk in FCC staat.
Ja het werkt mag op iedere modus blijven. Staan alleen na iedere reboot van de mavic moet je het opnieuw instellen. En inderdaad NFZ is gehackt, maximale hoogte van 500m en sport mode ook. Zodra je de assistant in developer mode set kun je zo'n beetje alles openzetten en aanpassen. Genoeg youtube vids inmiddels over. Had van dji wat betere beveiliging verwacht achteraf bezien is het kinderspel dit aan te passen.
Yep. Dat zou de logica moeten zijn.Ik zit momenteel in Schotland.
Als ik de app start dan staat er bij mij UK.
Denk dat de app via de GPS weet waar ik zit, en op die manier CE of FCC (US) mode zet.
Ah..onze italiaanse vriend!FCC mode test (niet van mij)
Vermoedelijk een offensief van Skynet om het verzet te ontmoedigen.Re: startbaansluiting.....
It wasn't me.