Mavic blijft thuis. Al de apparatuur moet in de camper staan. En daar wordt het overdag wel 40 graden. Niet zo handig voor de accu's. Dan maar mee naar Zweden in september.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mavic blijft thuis. Al de apparatuur moet in de camper staan. En daar wordt het overdag wel 40 graden. Niet zo handig voor de accu's. Dan maar mee naar Zweden in september.
Bedoel je daarmee dat ik beter op de 400 firmware blijf?Er zijn wat Mavic gebruikers die bijna een moord doen om op .400 te blijven.
Advies (hetgeen je wil): JA. Er zijn erg veel lui die onmogelijke workarounds doen om te kunnen downgraden naar .0400. Ik zit zelf nog op .0200! Zolang de firmware doet wat het moet gewoon laten. Er zijn vermoedens dat DJI na .0400 sneaky rotzooi in de FW hebben gestopt om min of meer te bepalen wanneer ze iets geforceerd (bijvoorbeeld beperkingen) gaan implementeren. Nu kan je bijvoorbeeld niet meer starten tenzij je een set nieuwe voorwaarden accepteert (sinds .0800) maar de " gremlins " hebben ze er al ingestopt in vorige FW versies.Bedoel je daarmee dat ik beter op de 400 firmware blijf?
Ondanks het feit dat er nogal veel wind was heb ik me toch niet kunnen houden om na al de nodige calibraties een kort testvluchtje te doen met de nieuwe Mavic in mijn tuin met de xxxx400 firmware die er van fabriekswege op stond. Dat viel heel erg goed mee en op dat testvluchtje van zo'n 18 min geen problemen ondervonden dus ga ik voorlopig toch die firmware aanhouden. De stabiliteit van dat ding verbaasde me toch wel met de nogal hevige wind die er op dat moment aanwezig was en de beeldkwaliteit en stabiliteit is voor mij ook meer dan voldoende, beter zelfs dan wat ik ervan had verwacht. Voorlopig dus best wel tevreden !!
Voorlopig nog geen problemen ondervonden. Gisteren met veel minder wind nog een paar vluchtjes gedaan en wat vliegt dat dingetje goed. En idd de stabiliteit van het beeld is super!Mocht je problemen ondervinden ga dan eerst uitgebreid googlen om te polsen of een fw upgrade de enige oplossing is!
Die wind...probeer al de hele tijd wat lange afstandvluchten in te plannen maar komt niet onder 3-4bft. Het is verbazingwekkend hoe rustig t beeld blijft ondanks windstoten.
Ik moet a.s zondag even naar Schotland op en neer.
Iemand hier die misschien weet of ik de Mavic gewoon als handbagage mee mag nemen?
Ik vlieg met de KLM.