DJI New Mavic Pro

Hallo Tasz, Die zegt, (GPS)date exception please ask technical assistance for help
Hmmm geen idee eigenlijk, deze ben ik nog niet eerder tegen gekomen :(

Wat je kan proberen is de firmware refreshen via de DJI Assitant 2. Zowel van je remote als de Mavic zelf

Laatst bewerkt:
Ik heb v0200
En geen melding voor een update
Screenshot_20170202-181440.png

Ook via pc niet

Laatst bewerkt:
Die ken ik (nog) niet. De 'cinema' serie van PolarPro kan WEL blijven zitten. Er blijven problemen met het op- en afzetten van die lensjes. Je hebt het gevoel of je de cam geweld aan doet, vooral bij het loshalen en bij temperaturen onder de 10 graden. Volgens PolarPro zijn er bij de Mavic verschillende lenzen / camerabehuizingen gebruik. Het scheelt soms maar een halve millimeter maar het maakt het op- en afhalen er niet makkelijker op.

Oei.die wil ik dus zeker niet.gebruik je ze dan? En goeie resultaten?

Hallo, Ik heb vanaf gisteren de Mavic. Als ik hem aanzet, krijg ik de melding op scherm van controller (Zie foto, SYS WARNING en CHECK APP) wat doe ik fout. Rest werkt alles prima, krijg alleen de motoren niet gestart. Dat heb ik met de Dji Go en ook met de Dji Go4 App.

Er zijn nog "check app" gevallen bekend.werk je toevallig met Android??

In ieder geval stelde Dji de persoon voor om de Mavic terug te sturen,maar het lukte de persoon echter zelf door een iPad te lenen van een vriend en daar een update met te doen.toen was de melding weg! :confused:

Heb vandaag nog kontakt met de winkel gehad, maar hij kon het niet. Ik ga morgen terug. Ik denk dat die terug naar Dji moet:hammer:

Misschien heb je hier wat aan.
Je krijgt in het update venster ook de optie refresh.
Of je downgrade hem naar de vorige versie en vervolgens upgrade je hem weer naar de huidige.

Lees dit draadje maar even terug ;)
Zal ik doen, alvast bedankt.

Goedemorgen!

Er is goed nieuws :)

Date :
2017-01-19 22:32:18 (UTC)
Payment Status :
Pay Confirmed
Payment Method :
Credit Card
Shipping Status :
Pending

Zou ik hem dan eindelijk volgende week hebben! Duimen :D

Vandaag in de winkel geweest, waar ik hem gekocht heb. Ze hebben zelf van alles probeert, maar ze denken dat kompas of Gps defect is. Dus hij gaat retour naar Dji.

Alvast bedankt, van jullie meedenken..

Vandaag in de winkel geweest, waar ik hem gekocht heb. Ze hebben zelf van alles probeert, maar ze denken dat kompas of Gps defect is. Dus hij gaat retour naar Dji.

Alvast bedankt, van jullie meedenken..
Geen nieuwe gekregen of een nwe voor je besteld ? Je hebt er nog niet eens mee kunnen vliegen toch?

Klopt, niet mee gevlogen. Nieuwe weer zo lang wachten?!? Misschien gaan dit sneller. De winkelier bod mij Geld terug aan, hij weet niet hoe lang het weer duurt voor de nieuwe binnen zijn. Kan nog zijn dat ik een nieuwe krijg, ligt aan wat Dji er mee doet. Wachte maar weer af.

De winkelier had mij wel een nieuwe mee gegeven, maar hij had natuurlijk geen op voorraad?!?

Back