DJI New Mavic Pro

Met de iPad is het wel leuk zo'n groot scherm te hebben.ik merkte gisteren wel regelmatig "schokken/hapering" in de fpv view.dit wil ik vandaag opnieuw testen met Mn iPhone se.zou het te maken hebben met processors in de toestellen ??

Dat schokkerige heb ik met de 5s (16GB) heel soms ook. Had ik ook met de P3A en mijn iPad. Ik merk wel als ik in het open veld vlieg dat ik daar dan veel minder last van heb.

Prima beelden toch!

Dat schokkerige heb ik met de 5s (16GB) heel soms ook. Had ik ook met de P3A en mijn iPad. Ik merk wel als ik in het open veld vlieg dat ik daar dan veel minder last van heb.

Prima beelden toch!

Ik test het verder uit.idd mooie beelden.eerst Mn gimbal instellingen straks verkennen zodat alles soepel werkt.de fpv schokken was enkel gisteren tijdens een korte vlucht boven Mn tuin met de iPad

Wat is dans het Verschil met de "gewone" charging hub? Bij de advanced kan je toch ook de mavic lader gebruiken?

De gewone laad maar 1 baterij tegelijk. Hij begint met de meest volle en als die geladen is gaat hij de volgende laden.
De advanced hub laad in combinatie met de p4 lader alle baterijen gelijk.
Je hebt de p4 lader nodig omdat deze meer vermogen heeft dan de Mavic lader

Ik vermoed dat de advanced hub hetzelfde laad met de Mavic lader als de gewone hub.
Maar daar ben ik niet zeker van

De gewone laad maar 1 baterij tegelijk. Hij begint met de meest volle en als die geladen is gaat hij de volgende laden.
De advanced hub laad in combinatie met de p4 lader alle baterijen gelijk.
Je hebt de p4 lader nodig omdat deze meer vermogen heeft dan de Mavic lader

Ik vermoed dat de advanced hub hetzelfde laad met de Mavic lader als de gewone hub.
Maar daar ben ik niet zeker van

Handig als je een P4 lader hebt...ik ga als ik ooit meerdere Mavic batterijen heb een Mavic connector zoeken (indien het wel op de markt is natuurlijk) voor mijn 500W Hitec lader.

Hmmm blijkbaar slaan ze 01.03.0300 over als download.
Aangezien deze versie wel bij de nieuwste mavic's is mee geleverd.
Het word nu 01.03.0400

http://forum.dji.com/thread-67216-1-1.html

Firmware : v01.03.0400
DJI GO 4 App iOS : v4.0.4
DJI GO 4 App Android : v4.0.2

What’s New?

1. Added a self-diagnostic test function for ultrasonic sensors every time the aircraft is powered on.
2. Improved the Interval Mode performance.
3. Upgraded the D-Log color mode to extend dynamic range.
4. Optimized the video transmission by reducing the transmission signal loss ratio.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen!

Vandaag eindelijk de bevestiging van de verzending van mijn Mavic met ND filters set! Yes!!

Update : Word morgen bezorgd vanuit UK [emoji2]

Laatst bewerkt:
Weer een K.A.K. Update. Niks aan adres ATTI.

Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar de update, de d-log dynamische range verhoogd is belangrijk, de huidige is zo flat dat colorgrading met d-log niet mogelijk is.

Eerst even een weekje wachten, uit ervaring neem ik nooit direct als eerste de update :)

Ik wacht ook nog even.
Volgens MavicPilots forum zou het wel een zware update zijn...
Als er na een maand geen massaal flyaways gemeld worden is het veilig :)

De mavic combo set is binnen [emoji2]

ab56254419d5c34fda196109fc752cf5.jpg

16eafce5cc23ecd40f6429135eb219b4.jpg

e861ca6403bb3f34e139fa5e5fafbdf7.jpg

Laatst bewerkt:
Welke 64gb SD kaart zou goed werken op de mavic? Lees op forums minimaal 40mb/'s schrijfsnelheid?

Je bedoelt waarschijnlijk 40 MB/s ;)
40 milibit is een beetje weinig haha

Maar ff serieus. De Mavic neemt op in 4k met 60Mb/s dat is ongeveer 7,5 MB/s. Dus een 40 MB/s classe 10 of UHS classe 1 kaartje zou denk ik voldoende moeten zijn.

Laatst bewerkt:
Back