En max 16 gb
Werkt bij mij zonder problemen met een 32 gb class 10

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En max 16 gb
Werkt bij mij zonder problemen met een 32 gb class 10![]()
Werkt bij mij zonder problemen met een 32 gb class 10![]()
Ik heb zelfde als marc, en ook geen problemen..
ik ookIk heb een sandisk 32gb
Doe ook eens update naar de laatste softwareDe Phantom wordt pas leuk wanneer je er ook mee gaat filmen, daarom de Hero3 Black Edition aangeschaft samen met de Carbon Anti Vibratie systeem.
Dit werkt fantastisch, geen jello en de kwaliteit van dit kleine wonder is echt super.
Wat me opvalt is dat de camera behoorlijk warm wordt, tijdens één van de vluchten stopte de Hero3 zomaar met filmen.
Kan dit zijn omdat hij (te) warm wordt, bij zit die bovendien nog in de waterdichte behuizing dus de warmte kan nergens heen.
Is het zinvol om de achterwand van de behuizing van de camera met de open versie om te wisselen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Groet,
Albert
Hoi,
ik gebruik ook de Hero 3 met 32GB in de dichte behuizing en heb geen problemen met warmte.
Alleen zoals hierboven al staat is die 10class wel belangrijk want ik had nog een 8GB liggen maar die doet het niet. Hij geeft dan aan sd error dus dat zal dan wel een mindere kwaliteit zijn.
Boven de hoofden van duizenden mensen? :|Ik denk dat ik deze winter (wanneer de Phantom de zomer overleeft) een extra body koop en deze wrap of plastidip in digi desert camo.
Dat is natuurlijk not done volgens de cracks, maar ach , het oog wil ook wat.
De carbon vibration damper zit er op, en ik heb landingsgestel verlengers besteld, want met de damper én de Hero3 in zijn behuizing raakt ie de grond denk ik.
Ook een set Graupner 8x5 e props besteld.
Want ja.....als je professionele videoreportages wil gaan maken, boven de hoofden van duizenden mensen, wil je geen jello.
Ik heb nu een lading of 5 gevlogen en het valt tot nu toe allemaal erg mee.
Zeker wanneer je gebruik maakt van alle technische hulpmiddelen.
(vliegen de echte cracks eigenlijk zonder gyro's etc???)
Er zijn ook nog 3 LiPo's onderweg van Hobbyking. Die zijn zaterdag verzonden vanaf HK....ben benieuwd hoe lang het duurt.
Voor de rest veel vliegen, ijs en weder dienende.