A
AlbertD
Guest
Ja....heel toevallig wel.....jij ook?
edit: dat "ook" in je bericht zou voldoende info voor me moeten zijn.....
Ja dat was ff balen, de GoPro net in Grun opgehaald toen die aanbieding van 1dayfly voorbij kwam

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja....heel toevallig wel.....jij ook?
edit: dat "ook" in je bericht zou voldoende info voor me moeten zijn.....
Ook een 1dayfly slachtofferik had er een voor een vriend gekocht, nog steeds niet binnen.... gelukkig heb ik die van mij al een hele tijd
het is het wachten waard heren!
Ridder, laat me weten en upload asap een filmpje als het kanIk zit namelijk erg te twijvelen of ik nou net iets meer moet uitgeven aan de zenmuse of toch voor de arris gaan.... ik denk toch dat ik voor nummertje 1 ga kiezen ivm de problemen die je leest over de arris. Voor zover ik kan zien is het tot nu toe wel de een na beste gimbal voor de phantom (na de zenmuse)
De status van uw bestelling bij 1DayFly.com met ordernummer 683XXX is veranderd op 28-06 om 10:32.
De nieuwe status is: "Picked up".
Als het een beetje mee zit, hebben we hem dan morgen in huis!
Ik heb een FPV cable en hoor geluid via me FPV systeemZou eerder voor een osd gaan als je al fpv vliegt. Na honderd meter hoor je die pieper niet meer.
Uw bestelling met ordernummer 683XXX is vandaag verzonden. Wij verwachten dat de bestelling binnen maximaal 48 uur bij u wordt aangeboden.
Tadaaaaa.......bij mijnpakket staat dat ie morgenochtend tussen 9:30 en 12:30 bezorgd gaat worden.
Vandaag ook even wezen vliegen op een plek waar ik lekker de ruimte had.
Het was inderdaad vrij winderig en bij een superzachte landing werd ie omver geblazen: 1 Graupner naar de eeuwige jachtvelden.
Vanmiddag meteen maar weer een paar verse gehaald.
In de winkel waren ze bezig om een brushless gimbal onder een Phantom te hangen.
Er zat al een FPV set en GoPro op.
Even gebabbeld, maar ik denk dat ik (ooit) een schermpje neem ipv goggles......ben toch bang dat goggles niet echt fantastisch werken wanneer je een leesbril nodig hebt.
Alles was daar te koop (niet alles leverbaar helaas) voor FPV, en inbouwen wilden ze ook voor je doen.....voor 200 euro.....tja.....dan ga ik zelf wel een ochtendje prutsen.....
Crap, nog geen verzendbevestiging ontvangen, dat gaat hem dan vast niet worden morgen....![]()
Hé mooi voor je....
Bij mij werd die ook omver geblazen, gelukkig had ik de prop guards er nog opzitten, alles nog heel!
Leesbril hé....lijkt me helemaal niks.