Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hier ook de knoop doorgehakt, en na lange tijd kijken toch ook maar een complete s800 met zenmuse, retracts, wookong m, ombouw kit voor gh3 en carbon wrap gekocht.ook nieuwe imu en led erbij
ben benieuwd!
Heb vandaag precies hetzelfde gehad als tasz...... Op de flip na. Maar hij kwam hier oncontroleerbaar naar beneden.
resultaat is 5 armen kapot ( 6 vervangen voor de zekerheid).
Zenmuse is gelukkig nog heel gebleven alleen na check van de beelden kun je zien dat de imu het goed bleef doen omdat hij zijn horizon wel houd.
Ik vlieg op firmware 5.12
Misschien een domme vraag maar was dan niet gewoon je accu leeg/niet goed aangesloten?
volledig bepakte s800 is gewoonweg te zwaar om het met 5 motoren te kunnen blijven doen.
Heb vandaag precies hetzelfde gehad als tasz...... Op de flip na
Tasz al nieuws over je crash/garantie etc?
En hier nog een leuke foto
![]()
Deze begrijp ik ook niet. Of eigenlijk wel, je wilt iets wat niet reëel is.Tasz al nieuws over je crash/garantie etc?
Deze begrijp ik ook niet. Of eigenlijk wel, je wilt iets wat niet reëel is.
Je vliegt een machine waar bijna niets meer origineel van is. Hij heeft tientallen probleemloze vluchten gehad, misschien nog wel meer. Er kan van alles mis mee zijn met betrekking tot onderhoud/slijtage. Je parkeert hem hardhandig op de grond. Wat zelfs een stuurfout kan zijn. En nu verwacht je dat de leverancier of producent dit gaat vergoeden? Ik begrijp het niet, maar jij begrijpt het waarschijnlijk ook niet.
Alles wat je vliegt en wat wij zelf in elkaar hebben geknutseld, helemaal multirotors, zal een keer ongewenst naar beneden komen. Daar kan DJI weinig aan veranderen.
Ik vind het super vet gemaakt thom, been heel benieuwd hoe die word!!