DJI S800 Spreading Wings

• Topicstarter Topicstarter AKruims
  • Startdatum Startdatum
Dat weet niemand.

Ik weet alleen dat er veel problemen zijn en dat er op dit moment een aantal FOD's zijn geweest waarvan men nu vermoed dat dit door de trillingen komt in combinatie met de wookong.
De wookong schijnt zijn gyro te resetten bij een bepaalde rotatie snelheid. Nu denken ze dat dit nu gebeurt door trillingen.
Er zijn namelijk geen s800 + naza FOD meldingen.

De zenmuse haalt de trillingen er prima uit maar andere mounts geeft problemen.

Dat weet niemand.

Ik weet alleen dat er veel problemen zijn en dat er op dit moment een aantal FOD's zijn geweest waarvan men nu vermoed dat dit door de trillingen komt in combinatie met de wookong.
De wookong schijnt zijn gyro te resetten bij een bepaalde rotatie snelheid. Nu denken ze dat dit nu gebeurt door trillingen.
Er zijn namelijk geen s800 + naza FOD meldingen.

gyro? rotatie snelheid?
er waren eens gyro,s met draaiende tollen maar dat volgens mij in de 40 er jaren.
het mooie van forums is dat iedereen een mening heeft , en graag over dingen verteld wat ze gehoord of gelezen hebben.
van alle kisten die wij custom gebouwd hebben voor klanten is er nog geen een naar onder gekomen of zogenaamd FOD problemen hebben.
wat ik wel veel zie is slechte inbouw , foute balans in gewichts verdeling.
imu die de top plaat raakt.

weeg nu eens af dat er ruim 3000 kits verkocht zijn sinds de introductie.
en er een paar problemen hebben?

hoeveel ander spul komt naar onder door foutieve inbouw of instellingen?
wat kan zijn en wat ik dan ook verdenk.
is dat de IMU slecht ingebouwd is , waardoor de IMU de top plaat kan raken en zeer fijne vibraties doorgeeft en hierdoor de MEM sensoren verward raken.
weet je de succes verhalen worden niet gepost of gelezen altijd weer de negatieve dingen...

Dat weet niemand.

de zenmuse hangt ook maar aan een paar rubber isolators:cool:

voor de hor. en vert stabilisatie is er idd geen enkel beter systeem op het moment.
wel duur klopt , maar als professioneel gebruiker maakt dat niet uit.
bij 5 producties en nabewerken van stabilisatie en renderen heeft de zenmuse zich allang weer betaald.

Yeb ben ik met je eens.
Vind alleen de kleur vezadeging van de nex camera vreselijk

Maar goed, dat het tril machines zijn dat is blijkbaar zo. ik krijg hem iig niet trilling vrij. :( terwijl daar wel mee geadverteerd word

Yeb ben ik met je eens.
Vind alleen de kleur vezadeging van de nex camera vreselijk

Maar goed, dat het tril machines zijn dat is blijkbaar zo. ik krijg hem iig niet trilling vrij. :( terwijl daar wel mee geadverteerd word

stuur me eens je setup
en wat video samples
en fotos

weet je de succes verhalen worden niet gepost of gelezen altijd weer de negatieve dingen...

Weet je... ik probeer alleen maar behulpzaam te zijn en vertel juist een succesverhaal hoe iets is opgelost... Ik snap jou als leverancier ook wel en dat is ook je goed recht. Feit is gewoon dat het een grote schudmachine is en dat lees je overal. Als je dat kan oplossen met de versteviging zoals eerder getoond, dan kan iedereen daar toch profijt van hebben. Ook jij als leverancier!

En weet je... succesverhalen worden minder gepost omdat je mag aannemen dat een product correct werkt. Is ooit een wetenschappelijk onderzoek naar gedaan dat mensen minder snel delen dat iets werkt. Het staat namelijk zelfs in een manual dat hij het zo moet doen.. Zal het eens voor je opzoeken.

Dus je hoeft niet in de verdediging te schieten! Ik geef louter en alleen een ervaring weer van hoe het goed is gegaan. Feel good story dus waar je als leverancier ook je voordeel mee kan doen. En daarnaast de tip over de bedrading lijkt me ook alleen maar nuttige info!

Je hebt absoluut gelijk dat er maar weinig uit de lucht komen ten opzichte de verkochte items. Maar dat maakt het niet vervelender voor de mensen die er een hebben die uit de lucht kukelt. En user errors heb je altijd, maar de tillende S800's die ik ken zijn absoluut stuk voor stuk mensen die weten wat ze doen. Sommigen willen er niet eens meer mee vliegen omdat het vertrouwen weg is. Dat lijkt me de doodsteek uiteindelijk voor een product.

je verwacht toch dat als je redelijk bedrag betaald dat je toch iets hebt waarmee je veilig moet kunnen rondvliegen. heb een aantal van die FOD momenten gezien en dat gaat nogal met een vaart. ik hoop dat dji het euvel alsnog kan fixen want het is een mooi ding!

Weet je... ik probeer alleen maar behulpzaam te zijn en vertel juist een succesverhaal hoe iets is opgelost... Ik snap jou als leverancier ook wel en dat is ook je goed recht. Feit is gewoon dat het een grote schudmachine is en dat lees je overal. Als je dat kan oplossen met de versteviging zoals eerder getoond, dan kan iedereen daar toch profijt van hebben. Ook jij als leverancier!

En weet je... succesverhalen worden minder gepost omdat je mag aannemen dat een product correct werkt. Is ooit een wetenschappelijk onderzoek naar gedaan dat mensen minder snel delen dat iets werkt. Het staat namelijk zelfs in een manual dat hij het zo moet doen.. Zal het eens voor je opzoeken.

Dus je hoeft niet in de verdediging te schieten! Ik geef louter en alleen een ervaring weer van hoe het goed is gegaan. Feel good story dus waar je als leverancier ook je voordeel mee kan doen. En daarnaast de tip over de bedrading lijkt me ook alleen maar nuttige info!

Je hebt absoluut gelijk dat er maar weinig uit de lucht komen ten opzichte de verkochte items. Maar dat maakt het niet vervelender voor de mensen die er een hebben die uit de lucht kukelt. En user errors heb je altijd, maar de tillende S800's die ik ken zijn absoluut stuk voor stuk mensen die weten wat ze doen. Sommigen willen er niet eens meer mee vliegen omdat het vertrouwen weg is. Dat lijkt me de doodsteek uiteindelijk voor een product.

dan stuur je s800 maar eens op , kijk ik het eens na

Denk niet dat die van hem is maar van iemand anders...
Maar goed, ik pak alvast chips en cola...;) want zo te zien gaan we weer vrolijk offtopic... En op de man af spelen.
Tijd om te vertrekken. ;)

Ik verhuis zo naar boven, ga weer met de JAF hexa bouwverslag bezig..
Mvrg: Emil

Ik vind dit anders niet echt offtopic. Er is een probleem met de s800 en de leverancier wil naar dit probleem kijken.
Ik zeg goede service.

Denk niet dat die van hem is maar van iemand anders...
Maar goed, ik pak alvast chips en cola...:wink: want zo te zien gaan we weer vrolijk offtopic... En op de man af spelen.
Tijd om te vertrekken. :wink:

Ik verhuis zo naar boven, ga weer met de JAF hexa bouwverslag bezig..
Mvrg: Emil

Ik vind dit anders niet echt offtopic. Er is een probleem met de s800 en de leverancier wil naar dit probleem kijken.
Ik zeg goede service.

Inderdaad kan ook ik niks offtopic vinden. Maar goed, ben blij dat ik niet de enige ben die dit vind. Emil en ik zien dingen wel eens vaker anders.

Pak maar gauw chips en cola! The Voice is vanavond, dus hou nog wat over.

Waar Emil WEL gelijk in heeft is dat het geen S800 van mij is. Ik heb serieus een aantal keer op het punt gestaan om er 1 aan te schaffen. Om de bekende issues (eerder met de esc's ook al) zie ik van het platform af. De mensen die ik ken die er wel 1 hebben zijn gewoon niet tevreden over de trillingen zoals hij uit de doos komt.

Dat Sandor aanbiedt om hem eens na te kijken vind ik een nette service, maar vind ik voor een product met dergelijk prijskaartje eigenlijk van de zotte. Maar wel goed dealerschap en persoonlijk ken ik dat ook niet anders van ze.

@Taz, Vinny, ook een beetje voor Rogier,

Correct en +1 voor de leverancier... Daar zouden er meer van moeten zijn..
Maar het is meer de manier waarop het gebeurd.. Maar goed, ik zal me afzijdighouden verders.. Ben imers geen mod meer... ;) Al is dat soms nog even wennen ;)

en hoe onstaan trillingen dan?

Toch nog even hierop terugkomen...

Iedere prop heeft trust vibraties, die varieren na gelang de belasting. Dus hoe meer je eronder hangt....

Daarnaast bestaan stille props niet. Althans, ik heb ze nog nooit gehoord. Weet je hoe je trommelvlies werkt? Juist... die vangt geluid op... geluid = trilling.

@Taz, Vinny, ook een beetje voor Rogier,

Correct en +1 voor de leverancier... Daar zouden er meer van moeten zijn..
Maar het is meer de manier waarop het gebeurd.. Maar goed, ik zal me afzijdighouden verders.. Ben imers geen mod meer... ;) Al is dat soms nog even wennen ;)

Wijs me maar aan waar ik de mist in ga of waar ik over de schreef ga. Ik geef toch juist aan dat het opbouwend is bedoeld en deel juist positieve ervaringen. Feit is gewoon dat het beestje trilt als een dolle. Vaak wordt dit gecamoufleerd door de Zenmuse (zegt Sandor zelfs zelf!!!) en vervolgens is het in jouw ogen weer niet goed, wordt er op de man gespeeld en is er gezeik. Wat is dat toch? Lees je al mijn berichten met een slok azijn op ofzo?

NOGMAALS!! IK DEEL POSITIEVE ERVARINGEN ZODAT ANDEREN ER OOK IETS AAN HEBBEN!!! En kritisch mag je toch best zijn bij een duur product. Bij ons op het werk zijn we DOLBLIJ met kritiek. Daar worden we alleen maar beter van! Daar hebben we vele malen meer aan dan van die lui die bijv. op een beurs steeds tot aan de elleboog achterin proberen te kruipen!

Om in je eigen bewoordingen te blijven; laten we niet offtopic gaan!

Toch nog even hierop terugkomen...

Iedere prop heeft trust vibraties, die varieren na gelang de belasting. Dus hoe meer je eronder hangt....

Daarnaast bestaan stille props niet. Althans, ik heb ze nog nooit gehoord. Weet je hoe je trommelvlies werkt? Juist... die vangt geluid op... geluid = trilling.

ik kan niet begrijpen hoe jij een product beoordeeld door alleen maar te vertellen wat je hoort van anderen of ergens anders leest.
dat is nieuws voor mij.
je zit nu al een aantal a4,tjes te schrijven over een s800 die je niet eens hebt?.
en jij weet al precies wat het is en waardoor het komt.
kan je ook mijn verkoop voorspellingen doen?.
scheelt nogal in de inkoop.

dus Rogier

als je nu eens echt zelf een probleem hebt met DJI vertel het me , zullen we het oplossen.
en niet hoor en wederhoor.
is een tijdsverspilling heb andere dingen te doen als alleen maar met iemand te discusieren die niet eens een S800 heeft , maar waar hij wel alles vanaf weet.
ga nu niet af op alles wat je leest , je kan er zomaar eens naast zitten..

. Feit is gewoon dat het beestje trilt als een dolle. Vaak wordt dit gecamoufleerd door de Zenmuse (zegt Sandor zelfs zelf!!!) !

nee hoor , ik vertel dat er niets speciaals is aan de zenmuse
die hangt gewoon in rubbers.
will je fijne vibraties eruit halen kan je een AVU nemen die wij inzetten met moongel dempers om de rest er ook nog uit te filteren.

die zit eigenlijk al standaard op elke MR die wij bouwen.
die zijn ook niet vibratie vrij toch?

maar inderdaad on topic , laten we nu een discusieren met menssen die ontevreden zijn met hun eigen S800 en hoe we die nu eens kunnen helpen.
ZONDER anderen die zich met iets bemoeien , wat ze zelf nog nooit gezien hebben.

ik kan niet begrijpen hoe jij een product beoordeeld door alleen maar te vertellen wat je hoort van anderen of ergens anders leest.
dat is nieuws voor mij.
je zit nu al een aantal a4,tjes te schrijven over een s800 die je niet eens hebt?.
en jij weet al precies wat het is en waardoor het komt.
kan je ook mijn verkoop voorspellingen doen?.
scheelt nogal in de inkoop.

dus Rogier

als je nu eens echt zelf een probleem hebt met DJI vertel het me , zullen we het oplossen.
en niet hoor en wederhoor.
is een tijdsverspilling heb andere dingen te doen als alleen maar met iemand te discusieren die niet eens een S800 heeft , maar waar hij wel alles vanaf weet.
ga nu niet af op alles wat je leest , je kan er zomaar eens naast zitten..

Ik ben geen papegaai Sandor! Wellicht dat je je verkeerd laat voorlichten! En zo belerend hoef je niet te doen! Ben gewoon een volwassen vent die zijn EIGEN ervaringen ventileert. Al snap ik het wel, want je product wordt besproken en niet altijd positief.

Ik heb alles wat ik nu zeg en beweer zelf gezien, gevoeld en gevlogen! Vele dingen hebben we geprobeerd, besproken en zelfs soms berekend. Daarnaast hoef je een product niet te bezitten om er een oordeel over te vellen toch? Als voorbeeld; je kent mij totaal niet en veroordeeld mij ook.

Aanpassingen die we aan de S800 hebben gedaan hebben gewoon resultaat! Dat is toch een groot goed om te weten als producent, maar zeker ook als leverancier?! Dan heb je niet eens een AVU nodig en al helemaal niet met een Zenmuse

Ik vind je reactie echt teleurstellend! Je noemt het zelfs tijdverspilling... dat vind ik persoonlijk echt ongehoord grof en zelfs richting beledigende aan toe!

Uit je reacties begrijp ik dat je niet gediend bent van negatieve tendens rondom je producten. Dat je niet openstaat voor bevindingen van mensen en dat schofferend afdoet alsof iemand het product niet kent. Daarnaast wil je ook nog eens alleen maar praten met mensen die eerst 5000 euro bij je uitgeven en het product hebeen. Wellicht zijn er mensen die er meer verstand van hebben dan je denkt en die inmiddels een schat aan info hebben over dingen die de S800 (jouw productlijn!!) alleen maar NOG beter maakt! Dat vind ik echt (sorry) de arrogantie ten top en stelt me dan ook oprecht ZWAAR teleur.

Dit hier neergezet omdat je geen pb kan ontvangen

Ach kijk een 1 op 1discussie!
Daar was ik al bang voor....

Doe dat even lekker per pb, wel zo prettig...... (en anders even via de website! als hij geen pb heeft..)
Bedoel je hebt vaker met hem contact gehad over je motor., Dit was ook openlijk te lezen op het forum, dus je HEBT zijn gegevens!)

Back