Dl 100

• Topicstarter Topicstarter razor
  • Startdatum Startdatum
de dl 100 kostte $ 485,- bij cyclone, ik denk dat de dl111 niet veel duurder is. ik had hem binnen 10 dagen thuis, en verwacht geen probleem bij de douane, doosje is te klein...

Hey Rick,

Ik sta op het punt om van die KS comfortmount beugels te bestellen, maar heb er nog een paar vraagjes over.

Hoe hard zijn die rubbers daarvan, zit daar nog redelijk wat flex in of is het eerder een harde verbinding met de rompconstructie?

Ook kan ik zien dat je de beugels helemaal achteraan de dempers zitten hebt, willen de dempers dan niet gaan doorhangen vooraan? Of zijn die flexibele headers stevig genoeg om vooraan te steunen?

er zit redelijk wat flex in,en vangt goed de trillingen op, ze zorgen er ook voor datde dempers niet wegglijden van de voorste pijpen.
de beugels zitten daar, omdat de voorste verdikking in de demper precies boven het landings gestel zit, en ik daar niet bij kom... dit paste mooier en de flex pijpen aan de motor zijn zo hard, die buigen echt niet door... dus vond ik dit de mooiste/beste oplossing

de dl 100 kostte $ 485,- bij cyclone, ik denk dat de dl111 niet veel duurder is. ik had hem binnen 10 dagen thuis, en verwacht geen probleem bij de douane, doosje is te klein...
De DL111 kost incl. verzending (en Paypal fee? ) 610 $

Laatst bewerkt:
ja, als je via paypal betaald, rekent paypal een paar % comisie, die willen ze niet betalen, je knt ook overmaken....

Met de twee speciale uitlaten, plus de headers en de teflon plus klemmen erbij, incl. verzending 745 $

Hoe wordt het verzonden? Air parcel of ems ?
full

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb het via ems gekregen, naar duitsland, daar woont een oom van me, ging rdelijk snel, maar ze versturen ook via airparcel, moet je even mailtje sturen...

nee, heeft geen voordelen, maar ik heb de motor met de pitts laten versturen via ems, en ems levert zulke pakketen niet in nederland, volgens cyclone,
dus was duitsland de optie voor me, woon er maar 5 min vandaan...
inklaring en dergelijke gaat op de zelfe manier als hier.
de goodkoopste optie is per schip, maar dan mioet je hele aantallen importeren.

Hij vliegt, erg rustig, met minder als half gas klimt hij door, echter word de motor erg heet, moet dus nog wel wat koel schotten in bouwen, voor de rest vliegt hij boven verwachting.

Hey man,

Wat nu weer gezegd :D, de pitts nog aan het vliegen gehad?

ik heb de pitts zien vliegen, arjan. maar de motor had wel een probleem. de krukas bleek uit lijn te zijn, wel een mm dat heeft dmr gefixt, en razor gaat dit weekend weer vliegen met de kist..

en nu heeft hij zijn ontsteking nar de klote, dus weer niet gevlogen,
wel een erg vete demo van john van gastel gezien, wat kan die man vliegen zeg,
4 kisten meegenomen naar klazienaveen, en een verademing om hem te zien 3d vliegen,
die kan zo mee naar de T.O.C.

ik denk niet dat jij al naar de T.O.C. geweest bent, en die trouwens al lang niet meer bestaat.

--> AcroMasters de nieuwe TOC :-) (met TOC regels)
En even niet vergeten dat TOC niet om 3D vliegen ging maar er ook figuren werden gevlogen...
Natuurlijk ook freestyle maar dat is maar een klein stuk van de punten natuurlijk

anyway, ik heb nog niet eerder iemand gezien dat het zo beheerste als deze man.
hij gaf eeen demo f3a met een spark, een demo met een raven, een demo met een sebart kist(welke weet ik niet) en later nog met een yak, inclusief smoke.
ik heb er enorm van genoten, hij was met recht desmaakmaker van de dag, zette de raven met het kielvlak op zijn neus.... en balanceerde hem later op zijn hand.
@jvdo het zal er mischien niet om gegaan zijn puntentechnisch, maar het zijn wel de uitvinders van de meeste figuren en met afstand het meest interesante van de hele toc. die mannen gingen daar echt niet heen om dat ze graag nog een beker in de prijsenkast wilden hebben.
dat was enkel en alleen om de freestyle te doen.
en dat niveau hebben we afgelopen weekend meegemaakt in klazienaveen.

Van Gastel bedankt!!!!!!

en waarom juist??
ikzelf heb voor mijn DL50 een xoar propellor 22x8 (nog niet getest)
maar de 23x8 voor de 55 is overal uit stock, daarom zag ik deze staan...
is voor een yak 54 bedoeld

Back