DLG-clinic werptechniek

Kofferbak verkoop

Hoi allen,
Voor de kofferbak verkoop heb ik wat anders dan dlg spullen namelijk:
- Zender met ontvanger Graupner MX-12 Hott ontvanger GR-12L
- Motor buitenloper Turnigy 2836- 2350kv
- Nieuw in de doos Topmodel racer Cavallino
- Vliegklaar gebruikt Topmodel racer Cavallino met, 2x servo Hitec 65HB, motor HET-rc Typhoon 4W brushless motor 2250kv en regelaar

Zoals de meeste al hebben kunnen lezen gaat de wintermeeting door en daarmee automatisch de werp-clinic ook!
Graag op tijd (10.00) verzamelen bij de thermiekbel, zodat we op tijd kunnen beginnen!
Tot zondag.

Thermiekbel??

*Edit* Ok, ik zie het al........ik dacht ff dat ik uit moest kijken naar een echte.........

Thermiekbel??

*Edit* Ok, ik zie het al........ik dacht ff dat ik uit moest kijken naar een echte.........

Hahaha ja als je deze niet kan vinden dan ben je nog niet klaar voor de clinic
Enige thermiekbel met een bord erbij ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Kofferbakverkoop

Voor de kofferbakverkoop heb ik nog in de aanbieding:

- een Multiplex Cockpit SX 2.4 Ghz zender, gebruikt, compleet met gebruiksaanwijzing en doos;
- 1 Swindels/Bowings stabilo (nieuw) met beschermhoes.

Tot morgen,

Jan

Morgen wordt er ook nog een papieren versie uitgedeeld maar hier is alvast het dagprogramma wbt de clinic;Dag programma f3k werpclinic.

10.00 verzamelen bij de Thermiekbel. We lopen hierna naar onze vliegplek, waar we om uiterlijk 10.30 beginnen.

10.30 Veiligheid.
-waar vlieg je?
-vliegen met meerdere piloten
-helm dragen?
-warming up
- Gelegenheid om vragen te stellen.

11.00 Werpen.
-demo, wat is nu echt hoog?
-uitleg over de techniek.
-Gelegenheid om vragen te stellen.
-groepsgewijs het werpen oefenen, Ik ga langs elke groep om te proberen iedereen tips te geven, uiteraard kun je dan ook weer vragen stellen.
-Laatste gelegenheid om nog vragen te stellen, aarzel niet, zodra we zelf een zender in de hand hebben en aan het vliegen zijn in de middag zitten we in onze eigen wereld.
-Laatste rondje gooien, voor wie dat wil 1 voor 1 gooien en natuurlijk even kijken wie er hoger komt! dat zijn dan 30 launches achter elkaar, leuk voor op de film.

12.30 Afsluiting clinic.
-waarschijnlijk een fijn tijdstip voor eventuele versnaperingen en een opwarmrondje in de Thermiekbel.
-Uiteraard wordt er hierna lekker vrij gevlogen bij Jeroen Kole die de wintermeeting mogelijk heeft gemaakt op deze prachtige locatie.

Namens de Nijmeegse Luchtvaartclub een leerzame en gezellige dag toegewenst!

Vincent, Bastiaan en Niels.

kofferbak verkoop

Goed idee.

-1x MiMi bouwdoosje. (nieuw)
-3x staartboompjes Skyshark (b-keuze. ja die bestaan)
-een paar Epoxy (MiMi) werp blades.
(-Misschien een Twister 1)

Frans.

Grotere pan nemen!

3986b3e559b01041c1cdaa806c9c108c.jpg

Ik heb maar 1 pan , en die is van beppe (dies al 30 jaar dood) Zij heeft in deze pan nog tulpenbollensoep gemaakt.....

van hongerwinter 1945 naar terlet 2014 !

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een geweldige morgen! Mooi weer, veel mensen en een professionele crew.
Helaas moest ik voortijdig het veld verlaten omdat er een aileron servo de geest gaf.
Wellicht tijd om er eens een echte DLG bij te nemen?

Maar het uurtje dat ik meedeed aan de clinic was het meer dan waard!

Ik wil hierbij iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt nog maar eens hartelijk bedanken! :thumbsup:

Het was een feest !

of ik er morgen met het opstaan nog zo over denk zien we dan wel weer :D
Als het zeer doet heb je toch genoeg gezwiept ? (ik mag het wel hopen)

Thanks!
Bob

Geweldige clinic.
Volgens mij is er van iedereen wel een opname gemaakt. Ik ben benieuwd hoe ik slinger.
Goede briefing en lekker slingeren.

De erwtensoep was heerlijk Kcnarf.

Bedankt voor het regelen Vincent.

Back