Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoe krijg je deze filmpjes op youtoep ook vertraagd.....op mn tel zijn ze mooi slomo
Als je hem in youtube opent kan je hem wel afspelen op 0,25X snelheid.
verschil met mijn worp is dat jij je arm pas hoger begint op te tillen als je de zwiep nadert. ik heb over bijna mijn gehele draai het vliegtuig op shouderhoogte. Doe je dat omdat jij graag een beetje omhoog gooit, of doe je dat om meer snelheid te halen?
Dus je gooit nu nog hoger. Dat is balen!!!
nog een filmpje van Joris op de werpclinic, vind t een erg mooie worp van t menneke!starts joris - YouTube
vandaag op aandringen van Peter A. ook maar's preset geprobeerd...Na enig aandringen bij jaap zodat ie mijn zender ff programmeerde, was alles voor elkaar. Waarvoor van mijn kant veel dank
laatste keer dat ik preset probeerde vond ik het verschil niet merkbaar, dus licht pessimistisch hierin gestapt.
..., maar wanneer en hoeveel is me nog niet echt duidelijk.
zoals ik eerder al had gepost ben ik totaal niet gewend om op een meeting te zwiepe/vliege. het niet kijken voor het gooien werd ik aan het einde van de meeting ook op gewezen.
gelukkig heb ik andermans kist niet geraakt, de volgende meeting ga ik er iig beter op letten
...en verdacht.toch best knap![]()