doe het zelf Hovercraft

full

als deze niet duidelijk genoeg is moet je maar even een PB sturen met je mailadres dan mail ik hem! want er gaat volgens mij wat kwaliteit verloren met uploaden

Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er leuk uit!

maar is het niet veiliger om de boog waar je roeren aan de bovenkant op vastzitten verder naar voren door te laten lopen dat ook je propeller eronder valt?

en volgens mij mis je ook een soort van luchtscoop om de lucht in de rok te krijgen! hoeft denk ik niet groot te zijn maar lijkt me wel beter als er iig een schuin kantje zit!

suc6 met de bouw iig!

en volgens mij mis je ook een soort van luchtscoop om de lucht in de rok te krijgen! hoeft denk ik niet groot te zijn maar lijkt me wel beter als er iig een schuin kantje zit!

suc6 met de bouw iig!
de deflector kijk bij de klaar tekening
het bruine ding achter de prop

ziet er leuk uit!

maar is het niet veiliger om de boog waar je roeren aan de bovenkant op vastzitten verder naar voren door te laten lopen dat ook je propeller eronder valt?

kan ik proberen maar ik wou er ook een mooie kap bij maken

1. mn wiesel is ook van balsa, als je het goed behandelt kan het goed tegen water!
2. heel veel vliegtuigen zijn alleen van balsa gemaakt, als je het stevig maakt komt er niks los!
3. zo heel duur is het niet

alleen als je van balsa bouwt moet je wel de buitenrand extra verstevigen, mijne had het na 10x stoeprand begeven :P

Laatst bewerkt:
Back