Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hey,
ik moet voor een schoolproject een hovercraft maken,
de eerste versie met een pc fan is mislukt, de tweede versie met een handventilator deed het net, maar kon eigenlijk nog te weinig gewicht tillen.
weten jullie wat voor ventilator ik het best zou kunnen gebruiken voor een kleine hovercraft? (ongeveer 300 g)
hey,
ik moet voor een schoolproject een hovercraft maken,
de eerste versie met een pc fan is mislukt, de tweede versie met een handventilator deed het net, maar kon eigenlijk nog te weinig gewicht tillen.
weten jullie wat voor ventilator ik het best zou kunnen gebruiken voor een kleine hovercraft? (ongeveer 300 g)
je moet en propelor gebruiken die geeft veel meer druk
en ventielaator verplaats lucht
Een vraagje aan jou. Ik ben met een scheef oog aan het kijken geweest naar brushless motoren en kom dan kreten tegen als 30A. Betekent dit dat deze motoren 30 ampere trekken? Dat lijkt me heel veel. Wat voor een toerental zou slim zijn? etc etc. Alvast bedankt voor een reactie.
Li-ion cellen zijn niet gemaakt om kortstondig grote stromen te leveren.Ze zijn via twee zware diodens aan elkaar gekoppeld zodat er geen stroom van de ene rij in de andre kan vloeien. Het zijn 2200 mA cellen. Ik trek op dit moment 6 ampere en dat is dus 3 ampere per "ketting". Ik heb het idee dat ze het er moeilijk mee hebben omdat ze warm worden en er een flinke spanningsval is (plm 0,7 volt per cel) als ik hem aanzet. Weet iemand wat de maximale stroom is die een Li-ion cel van 2200 mah kan leveren? Ik ben even uitgegaan van twee keer de capaciteit, maar klopt dat wel?
Achter de accu's heb ik nu een M2-ATX (carpc PSU) zitten die een hele mooie en stabiele spanning geeft. Mijn hovercraft doet het hierop prima (alleen nog niet zo lang ;-( )