Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En dan heb je de isolatieplaatvliegers nog niet gehad, die vliegen met de wet van Newton.Er zijn ook verschillende meningen waarom een vliegtuig nou precies vliegt, door welk effect dat komt.
Bernoulli effect of Coanda effect, hele discussies gehoord tussen 2 freaks en ik zat erbij en keer ernaar.
Ja en dat heb ik...........................Als we maar lol en plezier hebben in of met de modelvliegsport.
Ik mag hopen dat ze dat bij boeing wel weten.Er zijn ook verschillende meningen waarom een vliegtuig nou precies vliegt, door welk effect dat komt.
GJ
Ja en dan vergat ik nog een leuke: draaien thermiekbellen altijd, draaien ze op het westelijk halfrond altijd rechtsom als ze al altijd draaien, zijn het eigenlijk wel bellen, als ze draaien komt dat dan door het Coriolus effect.Peter, je geeft me een mooi pak huiswerk op.
Ja dat is het nu net waar het voor mij misgaat.Er zijn ook verschillende meningen waarom een vliegtuig nou precies vliegt, door welk effect dat komt.
Bernoulli effect of Coanda effect, hele discussies gehoord tussen 2 freaks en ik zat erbij en keer ernaar.
Inderdaad, de meest simpele voorstelling van zaken, maar wel correct!.Feitelijk komt dat er toch op neer dat de luchtstroom over/onder een vleugel (bij een normale vlucht; neerwaarts) wordt afgebogen, wat een opwaartse resultante oplevert?