AHoogendijk
PH-SAM
Ja inderdaad.
Gelukkig, kan ik weer stil mee genieten☺
Groeten, Arie
Gelukkig, kan ik weer stil mee genieten☺
Groeten, Arie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt ! hier was ik mij niet van bewust. Helaas kan ik deze berichten zelf niet meer aanpassen. Wellicht kan ik een ''mod'' even om hulp vragen.@Bart83 vanaf post 111 is het weer te zien
maar vanaf post 23 tot en met 110 is het nog steeds {IMG}, daarvoor is het nog prima.
Heb ook nog verschillende browsers geprobeerd (firefox en Chrome) maar dat maakt niet uit.
Als het nou 2 plaatjes waren die niet zichtbaar waren dan was dat geen ramp, maar je hebt zoveel fotomateriaal bij je verslag gebruikt dat het toch echt een gemis is voor (nieuwe) lezers en als naslagwerk.
@Bart83 vanaf post 111 is het weer te zien
maar vanaf post 23 tot en met 110 is het nog steeds {IMG}, daarvoor is het nog prima.
Heb ook nog verschillende browsers geprobeerd (firefox en Chrome) maar dat maakt niet uit.
Als het nou 2 plaatjes waren die niet zichtbaar waren dan was dat geen ramp, maar je hebt zoveel fotomateriaal bij je verslag gebruikt dat het toch echt een gemis is voor (nieuwe) lezers en als naslagwerk.
Zijn alle foto's nu voor iedereen zichtbaar ?