Hallo,
Voor Jan; dacht dat het zoiets betekende als: niet eenvoudig; niet gemakkelijk?
Mvg,
Paul Siemons
Voor Jan; dacht dat het zoiets betekende als: niet eenvoudig; niet gemakkelijk?
Mvg,
Paul Siemons
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Muxje zei:bedankt voor die cijfertjes over de Typhoon, maar gaat dit genoeg zijn voor mijn kist? Bedenk dat jouw Sparrowhawk wel een hele andere vleugelbelasting heeft.
Muxje zei:Typhoons dus 300W per motor. Klinkt dat een beetje redelijk? Te veel? Te weinig? Die cijfers over de statische thrust zijn indrukwekkend, maar hoeveel blijft daar van over op snelheid?
raffie zei:. Dat wordt natuurlijk moeilijker in je met 1 electromotor zou werken, tenzij je er een tandwielencascade tussenplaatst
Motorisatie: vooraan een verbrandingsmotor, achteraan een brushless exemplaar.
Phoenix zei:klopt als een bus, maar daarmee kun je niet met 1 motor twee assen bedienen die tegengesteld draaien :wink:
muxje zei:Dat is een beetje een combinatie van de nadelen, lijkt mij. Je krijgt én de troep, én de zwaardere constructie voor de trillende brandstofmotor, én een zwaar pack voor de electromotor. Het spaart wel een beetje gewicht, maar het lijkt me een slecht compromis.Motorisatie: vooraan een verbrandingsmotor, achteraan een brushless exemplaar.
:nooo:Motorisatie: vooraan een verbrandingsmotor, achteraan een brushless exemplaar.
Zeiden ze ook van Einstein 8O :lol:jan brilman zei:This guy should have his head examined!
:wink:
Domdomdomraffie zei:... vooraan een verbrandingsmotor, achteraan een brushless exemplaar ...
Dan praten EN de elektrovliegers EN de verbrandingsmotorvliegers niet meer met je
ron van sommeren zei:Domdomdomraffie zei:... vooraan een verbrandingsmotor, achteraan een brushless exemplaar ...Dan praten EN de elektrovliegers EN de verbrandingsmotorvliegers niet meer met je
![]()
Scheelt wellicht/misschien een hoop ergernis. (tenzij de plannen een beproefd concept weergeven natuurlijk)
This guy should have his head examined!
Zeiden ze ook van Einstein
Heel goed, heel goed. 0,4 of 0,6 mm multiplex (maar is dan nog triplex, inderdaad) is dik genoeg. :teacher:Een aantal lite-ply schotten wordt uitgevoerd in balsa gelamineerd met dun triplex. Lichter en sterker.