Het heeft helaas niet heel lang mogen duren. Opnieuw een pilot error: in de een-na-laatste bocht voor de landing heb ik gisteren te weinig het gas erop gehouden (hij remt snel door de hoge weerstand) en viel hij over een vleugel weg. Waarschijnlijk had ik toch teveel routine met makkelijker te vliegen toestellen en heb ik te weinig met deze vliegeigenschap rekening gehouden. Ik zat al vrij laag en het is geen toestel dat snel reageert op correctiepogingen. Stall - vrille - crash.
Nu in de staat 'beyond repair' zoals de engelstaligen zeggen: de hoofdconstructie heeft teveel schade. Beide piloten zijn bij de crash onthoofd, ook dat nog ;-) Gelukkig hebben we de foto's nog. Het positieve: de bouw was leuk om te doen, net als het detailleren, hij heeft vanaf water gevlogen en in de lucht gaf hij een mooi vliegbeeld. Helaas daar geen foto's/filmpjes van.
Nu in de staat 'beyond repair' zoals de engelstaligen zeggen: de hoofdconstructie heeft teveel schade. Beide piloten zijn bij de crash onthoofd, ook dat nog ;-) Gelukkig hebben we de foto's nog. Het positieve: de bouw was leuk om te doen, net als het detailleren, hij heeft vanaf water gevlogen en in de lucht gaf hij een mooi vliegbeeld. Helaas daar geen foto's/filmpjes van.