ik was overgestapt op de negatieve manier daar had ik de problemen met hoogte verlies (noemen ze ook wel een barrel rol)
de gouwe ouwe manier gaat nu nog beter
de gouwe ouwe manier gaat nu nog beter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wvr zei:Mooi dat het opgelost is..... tevens meteen weer een goed argument om veel met elkaar te vliegen, te kijken en te overleggen....![]()
Daar leer je sneller als vele uren op het forum..... 8)
Oefen ze...
GrWinfried
hezik zei:Nou ik heb nog wel een vraag.. ik hoor Alexzzz hier zeggen dat een snap altijd met 'de twee sticks' dezelfde kant op is, dus rudder en rol in dezelfde richting.
Ik was in de veronderstelling dat je ook kon snappen met beide in tegengestelde richting. Ik kan het nu even niet proberen, dus vraag ik het maar.. zijn er 2 soorten snaprolls, of 4?
Joeri G. zei:Als je een snap-roll van uit rugvlucht inzet zal je rol en richting in tegenovergestelde richting moeten sturen, dan creëer je namelijk hetzelfde effect als wanneer je in dezelfde richting (links-links of rechts-rechts) stuurt bij een snap-roll uit gewone vlakke vlucht.
Alexzzz zei:Daar heb je natuurlijk het volste gelijk in, in mijn verhaal ging ik er vanuit dat we vanuit horizontale vlucht beginnen, dus een positieve snap.
Grt.