Duikvaardag Lelystad | Seabottom Subsail

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

ik hoop dat na de veranderingen aan mark zijn EPS zijn kap blijft zitten
en niet zoals verleden jaar in biddinghuizen de boot zonder boven kwam

ik breng dit jaar wel een camera mee die water dicht verpakt is om onderwater te kunnen filmen

hoe klaar is het water daar bij jullie

groetjes raf

hallo

ik zal een klein beetje de sluier oplichten van mark zijn nieuwe boot

het is een beetje een mix geworden
van een vliegtuig met een jetski waar dan een staart van een F15 opstaat met de motorgondels van de concorde en natuurlijk zal het wel weer geel zijn
we gebruiken nieuwe doorvooren die wen nu getset hebben en we heel kleine beweegbare bochten mee kunnen maken

de niet linaire beweging van een servo arm wordt daardoor nu helemaal niet belemmert
anders kon het als je servo kort tegen het schot stond geberen dat het nogal een wat klemde dat is nu gedaan

groetjes raf

Zal ik het dan maar weer :ontopic: zetten.

Zoals Roel al opmerkte is er 220V aanwezig, en ook de nodige verlengsnoeren om dit tot aan het water te krijgen.

Mocht je eens willen kijken waar het één en ander zich gaat afspelen: www.mbcisis.nl onder "vaarwater".

Groeten, Lex.

hallo jeroen

ik schreef

met de MOTORGONDELS van de concorde

maar je komt close en deepflight is ook een heel mooi model zowel de 1 als de 2
maar ik ga het niet aan mark tonen want dan is die weer nie te stoppen en wilt hij die tegen volgende week in de ruwbouw hebben staan

groetjes raf

Hoi Lex,

dat is typisch geval van 'een knap stukkie water'. In ieder geval groot genoeg om een aardige wolfpack te kunnen formeren. Wel ook een oppervlak waar je jezelf een slag in de rondte kunt zoeken als je bootje onverwijld weigert weer aan de goeie kant van het wateroppervlak terug te keren.... Duikers standby? Of wijzen we een vrijwilliger met duikbril aan???

Jos

Jos,

In ons cluppie zijn een 4-tal lieden die ook hun Padi hebben, zit wel goed! En dit zijn allen bovenwaterkapiteins, dus die hebben toch niets te doen. :lol:

Groeten, Lex.

:P U P D A T E :P

Hallo allemaal,

We zijn weer wat verder met de aanmeldingen en zo langzaam aan lijkt het een drukke dag te gaan worden. Er hebben zich nu zo'n 11 man aangemeld, waarvan 2 nog niet helemaal zeker. Met mezelf en nog iemand van ons cluppie erbij komt dat dus op in ieder geval 11 man met 23 boten :!: onder anderen:

- 1 Lafayette
- 2 U 96
- 3 U 2540
- 1 XXIII
- 1 7b
- 1 Delta
- 1 206
- 1 212
- 1 IXd2
- 2 Walrus
- 1 Shark
- 1 Hecht
- 1 Orka
- 3 EPS
- 1 Hupholder

Aardig divers gezelschap! Ik moet geloof ik nog wat grote stevige tafels gaan regelen . . . :lol:

Groeten, Lex.

Hi Lex

Voor die XXI van mij mag je zeker wel een stevige tafel aanschaffen,hij is inmiddels 23 kilo zwaar geworden en moet er nog een klein handkarretje voor maken want alleen is er niet mee te lopen.

Gr Joop

Joop.O.H. zei:
hij is inmiddels 23 kilo zwaar geworden en moet er nog een klein handkarretje voor maken want alleen is er niet mee te lopen.

Valt me eigenlijk nog mee, ik had het geheel rond de 30 kg ingeschat. Mocht je nog geen karretje hebben, ik help je graag met tillen :wink:

Groeten, Lex

:D .Hallo Onderzeeboot vrienden.Via Lex gehoord dat er op 22-05-05
een onderzeeboot meeting plaatsvind in Lelystad.

Als alles goed gaat kom ik ook,met mijn SNN Seawolf.en de s 808 Walrus.
Heb intussen ook al andere onderzeeboot vrienden op de hoogte gesteld.

Hopen dat we met een groot aantal deelnemers zijn,kunnen we veel info aan elkaar doorgeven.

Alvast groeten .

Harry Grapperhaus.
Groningen[/img]

Hallo Harry,

Welkom op 't forum! Het wordt gezellig druk zo in ons hoekje.

Ik heb jou onderzeeërs beiden in de lijst opgenomen. (zitten we op 24, de walrus had ik al meegeteld)

O ja, die tafels waar ik het eerder over had zijn geregeld. Zelf uitgetest met mijn 80+ kg schoon aan de haak :roll: in het middel gaan zitten ,ze bleven heel!

Groeten, Lex.

Lex Verkuijl zei:
Zelf uitgetest met mijn 80+ kg schoon aan de haak :roll: in het middel gaan zitten ,ze bleven heel!

Ahum....wat bleef er nou heel: die kilo's Lex of die tafels????? :wink:

Maar zo langzamerhand groeit de opkomst gestaag. Lex heeft het voorstel gedaan op 9 december 'vorig jaar', en we zijn dus een maand verder: resultaat 24 boten (en volgens mij 25, want ik zag mijn nieuwe type 'raadsel' niet staan). Als we er van uitgaan dat dit zo doorgaat met de opgave zitten we op 22 mei met.....(tikketikketik-ratelderatel)...137,5 boten!!!! 8O 8O Gelukkig zitten we in Lelystad, en kunnen we zo uitwijken naar het ijselmeer....
Hoeveel tafels had je ook al weer besteld Lex???

Jos

Jos,

Beiden!! Maar die kilo's moet ik nog aan werken, je weet wel, die voornemens . . . .

Leuk, die rekensommetjes! Het angstzweet begint me nu toch enigzins uit te breken :| :| Ik heb trouwens wel medelijden met diegene die met die halve sub aan komt zetten. Mischien jou raadmaarwelkeikaanhetbouwenbenmaarikzeghettochniet boot?

Lex

raf zei:
hallo lex ik heb verschrikkelijk nieuws voor je
er komen geen drie EPS maar 5 stuks en heu er komt er nog eentje bij weer een experimental van mark dien kerel die slaapt nie die bouwd constant duikboten

Jeetje....wat rot nou!!!! :lol: :lol: :lol:

Jos

Hoi Lex,
uit Duitsland komt waarschijnlijk niemand.
Er is datzelfde weekend een treffen in Gross Breitenbach en daar gaan velen naar toe.
Vooral Sonar mensen.
Er is wel een duikboot treffen in Barsinghausen op 29, 30 april en 1 mei.
Dit is een zwembad wat ik meen 4m diep is op zijn diepste punt.
Is een mooi treffen wat al jaren het laatste weekend van april is.

Hein

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back