Duikvaardag Lelystad | Seabottom Subsail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Dank aan iedereen die gereageerd heeft, leuk dat er zoveel interesse voor is. :lol: :lol:
Zoals reeds gezegd zal ik jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen, en uiteraard zijn verdere aanmeldingen zeer welkom! Ondertussen hebben zich zo'n 5 duikbootschippers aangemeld, met mezelf en nog iemand uit ons cluppie zijn het er al 7, met zo'n 10 duikboten. Ik heb alvast fraai duikweer bestelt boven :roll: dus kan het een leuke dag gaan worden!

En ook van mij aan allen Prettige Kerstdagen en een voorspoedig duikseizoen in 2005, en dat het aantal keren naar onder gelijk mag zijn aan het aantal naar boven!! :thumbsup:

Lex.

Lex Verkuijl zei:
Hallo allemaal,

Ondertussen hebben zich zo'n 5 duikbootschippers aangemeld, met mezelf en nog iemand uit ons cluppie zijn het er al 7, met zo'n 10 duikboten.Lex.

CORRECTIE: naar aanleiding van het verkrijgen van een nieuwe job (eindelijk! :banana: ) verhoog ik hierbij het totaal aantal duikboten naar 11.......en welke dat is blijft voor jullie een verrassing!!!
En van mij voor jullie: ALL THE BEST voor 2005!!!!

Jos

ik heb op die dag geen andere wedstrijden of dingen dus ik ben ook van de partij, met 1 duikboot.
plannen zijn om tijdens mijn fabrieksstage (ergens met draaibanken) een duiktank voor mijn shark te maken :mrgreen:

Groeten Halmar

@Jos,

GEFELICITEERD! Heb je zeker prettige kerstdagen gehad met een nieuwe baan in de pocket !:lol:

Gokje: ene Willem B. ?? Moet je kwa bouwtijd net kunnen redden.

Tussenstand, ik zit nu dus op 9 man, met 14 boten. Als dit zo door gaat blijft er nog maar een heeeeeeel klein stukje vaarwater voor de drijfbootjes over!

@Halmar,

leuk dat je er ook bij bent! Zo'n stage kan nog verrekte handig zijn. Kunnen we ook bestellingen bij je plaatsen, je moet toch oefenprojecten hebben, niet? :wink:

Groeten, Lex.

Mmmmm..... nog een paar dagen, dan gaan de vuurwerkwinkels weer open.
Tijd om dieptebommen in te slaan! :evil:
'k Zal 'm S130 eens gaan ombouwen tot onderzeebootbestrijdingsvaartuig (leuk woord voor 31-letterwoordenlingo)
Of de Norderney? Die kan meer meenemen....
Maar goed, ik zal er proberen te zijn. Niet met een sub, maar wel met fototoestel en schrijfblok!

Uw varende reporter ter plekke

Roel van Essen zei:
Mmmmm..... nog een paar dagen, dan gaan de vuurwerkwinkels weer open.
Tijd om dieptebommen in te slaan! :evil:

blabla

Niet met een sub, maar wel met fototoestel en schrijfblok!

Uw varende reporter ter plekke

Uitpassen en opkijken Roel, want ik hoorde net dat 20% van het verkochte vuurwerk niet veilig is. Voor hetzelfde geld sta je in Lelystad met een schrijfblok maar kan je je pen door het gebrek aan vingers niet meer vasthouden.....

Jos

Valt me toch wat van je tegen Roel, eerst wil je ons met je (plastic . . !) voith-schneider propellers vermalen, en vervolgens dieptebommen?? Vanwaar die duikboot-aversie. :evil: De kerstgedachte duur ook maar kort in Biddinghuizen geloof ik.

Mocht je het echt niet kunnen weerstaan, in mijn jongere jaren (au, dat doet pijn!) heb ik ze van strijkers gemaakt. :oops: Rond visloodje in de achterkant, aanstrijken, wachten tot de vlam net binnen is, in het water gooien, en je krijgt een leuk fontijntje. Ik ben het met Jos eens dat je dan wel goed op je vingers moet letten, voor je het weet moet je een dikteer-recorder kopen, en je verhaal door Cor laten uittypen! :?

Neem maar wat extra geheugenkaartjes mee naar Lelystad, tot dan.

Groeten, Lex.

hallo roel

als je diepte bommen wil awel dan kun je ze krijgen
ALS ik kom dan breng ik er mee

wel niet zeuren dat ze een herrie maken of dat er iets beschadigd gaat geraken want dan heb je het zelf gezocht

ik heb er echte die gebruikt worden om in filmsturio's efecten mee te maken
en ik kan je vertellen mij heeft het reeds een zeil in mijn test tank gekost

groetjes raf
bom bom bom bom bom

Vuruwerk

Raf kijk uit wat je meeneemt van dieptebommen (vuurwerk) naar Nederland

:tank: :2gunfire:

Hein

raf zei:
jo de manne

dan nog iets nieuws maar dat zul je wel zien want waar ik dat onder moet classeren da weet ik nie
maar het duikt in iederegeval dus wel

groetjes en doei van raf

Een radigrafische stoeptegel??? :lol:

Jos

hallo hein
was het probleem dan
we zitten daar in lelystad niet in boom town niet

en er waren er die diepte bommen wilde dus je zult er krijgen

groetjes raf
ps ik zal er altijd eerst eentje op het droge demonstreren dan kunnen de inrichters nog altijd zeggen of het mag of niet
dikke knal en witte rook ^maar in het water spectaculairder dan op het droge of mischien in een emmer kan ook (wel maar 1 keertje dan)

hallo

nee hier steken ze geen vuurwerk in de hens
hier gaat wel heel de gasleiding de lucht in

das waar

groetjes raf

hallo
zitten we nie een klein beetje :offtopic: seffens komt dien met zijn :tank:
ons weer op de vingers tikken en het jaar is maar juist begonnen

ik, kom in ieder geval me duikboten en dan kan ik eindelijk zelf eens duiken
want bij ons heb ik geen tijd gehad

kleine opmerking nog
is er 220 volt en moeten we verlengkabel mee brengen of is dat allemaal voorzien

want dan breng ik de lader gewoon mee anders moet ik een batterij gaan opladen van 12 voltjes

groetjes raf

Volgens mij heeft Isis een clubgebouw op 20 meter van het water, inclusief 220 Volt. Laden van accu's lijkt me dus geen probleem.

hallo jeroen

ja van 12 volt met de powrpeak gaat wel
maar als je drie keer moet laden om al je accu's vol te krijgen dan is de dag snel om.

ik zal natuurlijk met volgeladen accu's aan het water verschijnen hoor
maar zoals gezegd de XXI is nieuw en ik weet dus niet hoeloang ik er mee kan varen

groetjes raf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back