Duits Open Kampioenschap F3P/AM 2006

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Niek en ikke zijn op Zaterdagmiddag al aanwezig en zullen dan in de avond de eerste resultaten en indrukken wel melden. We zullen ook proberen om foto's te maken.

Zo net terug van de eerste dag.
Toen we weg gingen vandaag was de eerste ronde aeromusicals nog bezig.

In de F3P was de stand tot nu toe
1. Martin Müller
2. Derk van der Vecht
3. Kai................
4 Bert van der Vecht.

De nummers 1 en 2 zijn alvast zeker van hun plaats, alleen voor de 3de en 4de plaats wordt het nog spannend.

Dat ziet er goed uit!
Hier morgen vroeg op en ook even richting Aken ;)

Enkele foto's, de rest komt morgen aangezienw e nu de camera van Niek niet kunnen leeg maken.

de grote hindernis in de zaal
P4010021%20%28Small%29.JPG

Manuel Nübel bezig met het voorbereiden van zijn act.
P4010023.JPG

Manuel Nübel in volle actie met zijn Aeromusical als de rattenvanger van hamelen.
P4010024.JPG

De AM van Derk hebben we nog niet gezien. We moesten weg omdat ons eten koud werd met de dreiging van mijn ega dat we de hond in de pot zouden vinden. En in een gegrilde Jack Russel hadden we geen zin.

Theo Coenen zei:
De nummers 1 en 2 zijn alvast zeker van hun plaats, alleen voor de 3de en 4de plaats wordt het nog spannend.

Hoezo nummers 1 en 2 zijn al zeker van hun plaats had Martin nu al 2 keer 1000 punten......

Mvg,

Daniël.

Hopelijk werd er bedoelt dat beide heren morgen op een van beide plaatsen zullen eindigen ;)

nee hoor, de afstand tussen de nummer 2 en 3 is zo groot dat er bijna niets meer fout kan gaan voor de nummer 1 en 2. Let wel dat is volgens de aanwezige profesionals die er meer van weten dan mij.

Oke dus Derk kan nog voor Martin eindigen :lol: hij heeft het al in de voorronde laten zien. Duimen duimen en nog eens duimen.

Daniël.

Dit haal ik net van het Duits forum af als waar is weet ik niet het is dus niet officieel.......

Wir haben einen Deutschen Meister

MARTIN MÜLLER ist jetzt schon mit 2 1000er Flügen der neue Deutsche Meister im F3P

Greez Marcel

Zo terug van Eschweiler. Helaas voor jullie heb ik de officiele eindstanden niet. We moesten iets eerder weg omdat Niek op tijd thuis wilde zijn, en ik zelf ook redelijk op tijd thuis wilde zijn. Wel kan ik jullie zeggen dat als jullie niet daar waren jullie heel wat gemist hebben.

Nog effe enkele foto's uploaden en dan hier posten. Zodra Niek en de andere heren thuis zijn zullen er nog wel meer foto's en filmpjes volgen.

x-bipe canard wel te zien maar niet gevlogen
P4020001%20%28Small%29.JPG

andere x-bipe die aanwezig was.
P4020002.JPG

Hee, het is een vliegmeeting en niets voor auto's
P4020003.JPG

of toch.................
P4020009.JPG

De start van onze Belgische vriend Benoit Dierikxs, en ja dit was zonder het model vast te maken aan de grond.
P4020010.JPG

nog eens
P4020011.JPG

Martin Müllers nieuwe speeltje
P4020016%20%28Small%29.JPG

nog eens maar dan dichterbij tijdens een vluchtje boven en door het publiek.
P4020018.JPG

en ook met speciale effecten als rook en disco licht is het mooi.
P4020021.JPG

pas op hij bijt ook
P4020022.JPG

de enigste dame die tijdens de demo's aan het einde van de wedstrijd de knuppels mocht bedienen.
P4020025.JPG

Voor diegene die haar niet kennen, dit is mevrouw Stefanie Müller.

Groepsfoto
P4020013.JPG

Ook net terug van DM.
Heel gaaf om dit eens mee te maken, vooral de AM's waren super.
En ja, Martin Muller's AM was super en terecht 1e, Benoit was ook fantastisch, maar Derk's eerste AM van vandaag heeft op mij vandaag wel de meeste indruk gemaakt.
Zijn AM vond ik zo'n betoverende schoonheid dat ik pas toen degene die na hem kwam landde ik weer bij mijn positieven was! 8O

Ik kan iedereen aanbevelen volgend jaar naar het DM te gaan, echt super!

Back