Duits Open Kampioenschap F3P/AM 2006

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Pjotrrr, 25 feb 2006.

  1. marco bosch

    marco bosch

    Lid geworden:
    13 jan 2004
    Berichten:
    3.704
    Locatie:
    Staphorst
    ja jongens goede resultaten behaald.
    gefelisiteerd.
     
  2. Bert

    Bert

    Lid geworden:
    22 aug 2002
    Berichten:
    1.491
    Locatie:
    almelo
    Bedankt voor alle complimenten.

    Het was een leuke ervaring om nu eens zo enorm veel Nederlandse supporters op de tribunes te zien. Ik hoop dat jullie genoten hebben van de wedstrijd en de showprogramma's. Misschien dat het een stimulans kan zijn om volgend jaar met nog meer Nederlandse deelnemers mee te gaan doen?

    De wedstijd zelf was in de F3P klasse een ongelooflijke krappe, maar verdiende, overwinning voor Martin. Het verschil in de einduitslag tussen Martin en Derk was 0,35%. Dat is minder dan 1punt verschil in slechts 1 figuur door 1 jurylid per programma!

    De aeromusical was toch meer een solo show van Martin waar bij de rest op gepaste afstand volgde.

    Zelf ben ik ook uiterst tevreden met mijn twee 5e plaatsen, vooral omdat ik tot en met de laatste ronde nog uitzicht had op het podium.
    Dat ik in de finale zo veel beter scoorde dan in de kwalificatie (Slechts met de "hakken over de sloot" door naar de eindronde!) had vooral te maken met het inzetten van twee nieuwe superkistjes.

    In de aeromusicals de inmiddels bekende "Lord of the Rings" Yak 54, die door de speciale helium?verftechniek van Jeroen van Gog tot 130 gram vlieggewicht kon worden afgeslankt. Nogmaals bedankt Jeroen!

    In de F3P kon ik gebruik maken van de Blingbling V3 Evolution-pro, het nieuwe geniale geesteskind ontsproten uit het meesterbrein van Didier, die helaas zelf een wat minder gelukkig weekend meemaakte.
    En dan te bedenken dat ik twee weken op het model heb lopen schelden wegens zeer onvoorspelbare vliegeigenschappen terwijl op de dag voor de wedstrijd bleek dat ik het rudder control horn niet goed had vastgezet :oops: . Ook Didier natuurlijk, nogmaals, bedankt!
     
  3. Robbin

    Robbin

    Lid geworden:
    19 sep 2003
    Berichten:
    217
    Locatie:
    Wierden
    Haha Bert, dat kan gebeuren, vandaar dat je ook vroeg of ik mijn hoogteroer control wel had vastgelijmd :wink:

    Maar jah was gewoon super geil super toll weekend....

    Robbin
     
  4. Didier

    Didier Guest

    Nou Bert, ik ga er bijna van blozen!!! 8)

    Wat een ongelovelijk hoog niveau indoorvliegen hebben we toch weer gezien.
    Het was toch eigenlijk wel een super weekend.
    Ik had alleen mijn weekend niet wat betreft het vliegen zelf.
    Het precisie ging redelijk maar uitgerekend mijn torque-rollen, wat normaal gesproken mijn beste figuur is, liepen niet.
    De 2e ronde was mijn beste ronde waarbij ik in die ronde de 6e plaats had.
    Helaas kon ik het de 2e dag en de laatste ronde niet herhalen.
    En dan de Aeromusicals. Eigenlijk ging het de eerste ronde best aardig, had de 8e plaats waar ik erg tevreden mee was, mede doordat ik de toppers Brüssow en Nübell achter me liet.
    De 2e dag was gewoon niet mijn dag.
    Ik raakte tijdens de 2e ronde van de AM het grootste opstakel in de hal.
    In mijn ooghoeken zag ik dat mijn wheelpantje van het model afviel waardoor ik in de veronderstelling was dat ik een 0 voor die ronde had.
    Ik kon wel door maar de concentratie was volledig weg waardoor ik tijdens de knife edge de grond raakte en daardoor mijn staart afbrak.
    Dankzij Dick konden we mijn kistje nog wel repareren en vliegbaar maken.
    Helaas bij de 3e ronde ging het weer mis, voelde tijdens het vliegen dat het kistje niet precies hetzelfde meer aanvoelde ondanks dat ik hem wel snel even had uitgetrimt en ja dan gaat de psychologische factor mee spelen he..... :?
    Ondanks de tegenslag waar ik behoorlijk beroerd, pissig en chagerijnig van werd, heb ik wel enorm genoten van de andere AM piloten!!!
    De AM van Martin is betoverend mooi en van ongekend wereld niveau waar de Amerikanen niet eens van durven dromen.
    Manuel maakte er een komplete show van en zelfs de jongste deelnemer (10 jaar) had een goede AM.
    En ja Derk...... Derk doet wat hij altijd doet.
    Gewoon de allerstrakst gevlogen AM vliegen!!!
    Ook Bert maakte er een mooie show van waarbij hij veel grote namen achter zich heeft gelaten.
     
  5. Han Veldhuis

    Han Veldhuis

    Lid geworden:
    27 apr 2003
    Berichten:
    1.395
    Locatie:
    Almelo
  6. Daniël

    Daniël

    Lid geworden:
    9 nov 2003
    Berichten:
    1.163
    Locatie:
    Scheemda
    Nou heb ik al een paar keer gelezen dat die aeromusical van Martin zeer goed was, heeft iemand hier al ergens een filmpje of eem link van gezien.
    Ben hier nu wel nieuwschierig naar geworden.

    Mvg,

    Daniël
     
  7. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
  8. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
  9. Robbin

    Robbin

    Lid geworden:
    19 sep 2003
    Berichten:
    217
    Locatie:
    Wierden
    Hoi Han,
    Leuke foto's heb je gemaakt, echt lijp dat jullie er ook waren :lol:

    Mijn eerste ronde ging niet lekker, m'n 4-punts rol was verknooid, mijn 2de Durchgang ging al beter, toen ben ik ook 4 plaatsen gestegen, mijn 3de Durchgang was het beste daar had ik 577 punten gehaald waar de beste 618 punten had gehaald dus daar was ik wel tevreden over. Maarjah het was gewoon een super weekend, m'n duitse kameraden weer gesproken veel lol gehad, dat was gewoon super allemaal, vet hotel, alles was goed georganiseerd enz. Ook leuk dat disco vliegen, Han heb je toevallig nog een foto gemaakt toen daniel met zijn kleine kistje zat te torquen in de rook? Echt vetje om te zien..

    Kortom: SUPER TOLL

    Groeten Robbin
     
  10. Han Veldhuis

    Han Veldhuis

    Lid geworden:
    27 apr 2003
    Berichten:
    1.395
    Locatie:
    Almelo
    Hoi,
    @Robbin
    ... heb nog niet alle foto's, staan er nog wat bij Rudie op de floptop...
    juist door die rook zijn wel veel foto's in de prullebak terecht gekomen
     
  11. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
  12. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Knap dat je allemaal in beeld hebt weten te houden Dick!
     
  13. Robbin

    Robbin

    Lid geworden:
    19 sep 2003
    Berichten:
    217
    Locatie:
    Wierden
    HOi Dick,

    Dankjewel voor die video wat je hebt gemaakt, super dat ik hem nu eens terug kan bekijken.. Toppie

    Groetjes Robbin
     
  14. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
  15. Han Veldhuis

    Han Veldhuis

    Lid geworden:
    27 apr 2003
    Berichten:
    1.395
    Locatie:
    Almelo
  16. rafgol

    rafgol

    Lid geworden:
    21 dec 2005
    Berichten:
    866
    Locatie:
    Okselaar.
  17. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Tijdens het open duitse kampioenschap heeft een cameraploeg Manuel Nubbel de hele tijd gevolgd. Dit geheel wordt op 1 mei 2006 uitgezonden op de TV. Volgens mijn huidige info zou dat het programma Focus TV 24H reportage zijn dat die dag omstreeks 22:15 uur begint op SAT1. Wat we dan alleemaal te zien gaan krijgen moeten we maar afwachten.
     
  18. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    @ Han, de filmpjes in jou post doen het niet.

    Ik krijg steeds 404 als fout melding

    je moet op de plaats van de puntjes urgenHeilig\DM200 invullen dan werkt het wel weer.

    na de edit van Niek doen ze hetw el weer
     
  19. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Die datum was dus verschoven naar vandaag. Dus vanavond om 22:45 uur op SAT1 te zien. Voor diegene die het moeten missen niet getreurd, Manuel Nubel heeft de rechten van het stukje en dat zal dan later op zijn site gezet worden.
     

Deel Deze Pagina