@cooper: Waarom zouden short course rijders van schaamte door de grond moeten zakken?
Enkel en alleen omdat jij een buggy rijder bent en rijdt met de zogeheten offroad-koningsklasse wil nog niet zeggen dat andere offroad voertuigen waardeloos zijn. Jouw buggy heeft enkel en alleen snelheid in zich tesamen met een goede wegligging. Een short course voertuig is wat lomper om te rijden en ziet er compleet anders uit. Ook kan hij veel en veel meer hebben dan de buggies uit de koningsklasse. Veel langzamer als de buggies zijn ze niet meer, zoals blijkt uit de resultaten van de manegerace in Rosmalen. De short course trucks zijn gewoon gebaseerd op bestaand 1:1 modellen, evenals jouw buggy is. Beide soorten voertuigen bieden een totaal andere offroad ervaring.
Wat ik nu uiteindelijk niet snap is dat je zo weinig respect toont voor de SC trucks. Ik ga jouw buggy toch ook niet af lopen zeiken, omdat het zo'n zielig klein prullerig scharminkel is wat eruit ziet alsof het afbreekt als je er tegenaan blaast. Dat is gewoon nergens goed voor. Tuurlijk zit er in jouw buggy veel meer high-tech techniek en kwaliteit dan in mijn slash 4x4. Dat wil niet zeggen dat het rijplezier er minder om is. Het is maar net wat de mens wenst.