Vanochtend zou ik om 6.45 door Marten opgehaald, dus netjes de wekker op 5.45 gezet....totdat ik hem uitzette en vervolgens om 6.35 wakker schrok ;-) Ik had alle spullen de avond ervoor al ingepakt en klaargezet, dus toen om 6.50 Marten voor de deur stond voor een bak koffie was ik gelukkig wel klaar ;-)
Uiteindelijk nog aardig op tijd in Eindhoven aangekomen, en een hele leuke dag gehad. Voor de F1 best een lastige baan, de foambanden gaan op dit type asfalt niet goed en ook het rubber biedt geen supergrip, maar het was wel uitdagend en een leuke layout.
Al met al qua prestaties een redelijke dag, met in de finales een vijfde en een derde plek, waardoor ik mijn derde plek in het eindklassement veilig heb kunnen stellen, hetgeen mijn doel was.
Onze auto ging terug vol met bereikte doelen: Marten met het kampioenschap in de F1, Denise met een eerste plek en een prachtige bouwdoos in de Fighter Cup en ik met een derde plek in de eindstand. Dat rijdt toch wel lekker terug! Familie Schaake, gefeliciteerd en bedankt voor het meerijden!
Mvg
Marcel