Dutch Tamiya Challenge 2011!

IK spreek ook niet voor anderen, maar IK schrijf dat het een lelijke auto is. Dus dan vind IK het een lelijke auto.

Gelukkig denken we er allemaal anders over en zitten niet allemaal in de ,,oldtimer club,, . ;-)

Als je tegen agent zegt: "U bent een eikel" krijg je een boete.
Als je zegt: "Ik vind u een eikel" is dat vrijheid van meningsuiting.

Ik VIND het een prachtige body, de jaren 80 en 90 F1's zijn naar mijn mening veel mooier dan de recente modellen met die maffe vleugels (smal raar vleugeltje achter en een taartschep voor)...dus de F103 is mooi en ook nog snel, wat wil je nog meer? Ik niks ;-)

Marcel

Ik VIND het een prachtige body, de jaren 80 en 90 F1's zijn naar mijn mening veel mooier dan de recente modellen met die maffe vleugels (smal raar vleugeltje achter en een taartschep voor)...dus de F103 is mooi en ook nog snel, wat wil je nog meer? Ik niks ;-)

Marcel

Jouw mening telt ook hoor Marcel, maar alleen hadden we het over de body`s en niet over het chassis. Wel ff bij de les blijven hè?:yes:

Auto is onderschept bij douane. Net brief teruggestuurd.

Onderdelen zijn wel grotendeels binnen waaronder de schokbreker. Welke shock oil en hoeveel gaatjes adviseren jullie voor een medium setup?

Toen was F1 nog wel leuk, nu wordt alles geregeld vanuit de wedstrijdleiding, met DRS gaan ze nota bene van achter een computer bepalen waar en wanneer je kan gaan inhalen....

Het is alleen nog leuk als het regent (zelfs dat willen de kunstmatig gaan regelen, welke idioot verzint dat!), verder wordt de factor coureur steeds minder belangrijk.

Marcel

Toen was F1 nog wel leuk, nu wordt alles geregeld vanuit de wedstrijdleiding, met DRS gaan ze nota bene van achter een computer bepalen waar en wanneer je kan gaan inhalen....

Het is alleen nog leuk als het regent (zelfs dat willen de kunstmatig gaan regelen, welke idioot verzint dat!), verder wordt de factor coureur steeds minder belangrijk.

Marcel

Volgens mij ontgaat er mij nu iets? Zit je wel op het goede forum?:confused:

f1.startpagina.nl Prikbord - Alle f1 berichten

Auto is onderschept bij douane. Net brief teruggestuurd.

Onderdelen zijn wel grotendeels binnen waaronder de schokbreker. Welke shock oil en hoeveel gaatjes adviseren jullie voor een medium setup?

Dat is balen man.............hopelijk heb je hem snel binnen en wordt het niet te duur.

Ik zou voor een ,,soft,, setup gaan en het achter zo slap mogelijk te zetten. Je moet zoveel mogelijk ,,flex,, creeren.

Dus de demper voorzien met soft en 3 gaatjes gebruiken.

Eddy, ik probeerde aan te geven dat ik meer heb met de klassieke F1 dan met de huidige, en dat geldt ook voor de modelracen, vindt de nieuwe modellen minder mooi.

Ah, dank jullie. Ik dacht net het tegenovergestelde dus dat zou helemaal verkeerd gegaan zijn.
Ik hoop dat ik naar Deventer kan komen, al is het maar om te kijken.

Kwaliteit van de demper is echt hoog, alleen al leuk om naar te kijken.

Hopelijk pakt de douane mijn auto er niet uit.. Heb hem bij dezelfde shop als jij besteld observer..

De paypall settlement duurt wel lang trouwens, is dat normaal via ebay (koop normaal rechtstreeks bij de echte shops).

Nog even geduld helaas,
Overigens levert bm tuning geen bpspeedtires meer, bas is ermee gestopt omdat de heilige koe nu ook levert...

Ik ga ook xceed soft en medium proberen, heb inmiddels setjes besteld. Deze zijn al on rim.

Back