Dutch Tamiya Challenge 2012

@jmellipse, ik heb een soortgelijk probleem gehad om op de website de gewenste gegevens te vinden. Het probleem heeft te maken met de standaard taalinstelling die je browser kiest. Als je aan de rechterzijde van de pagina het "Nederlands vlaggetje" aanklikt gaat er een hele nieuwe wereld voor je open, namelijk de DTC-wereld.:D

Succes ermee.

Groeten,

Koen Geurds.

Mijn dank is groot ;-) Dat is inderdaad de oplossing.

@jmellipse......Gelukkig had je al wat gegevens gekregen;)
Nu kan je alleen ook alle uitslagen en standen bekijken.

mvg Roy

hi

Ook maar ff aangemeld hiero. Paar jaar wat anders gedaan en nu maar weer eens beginnen met de TT01. Ik zie nog maar weinig rijders voor zaterdag en problemen met transponders of is de ervaring van vorige jaren dat dat goed komt? Wat kost een transponder en waar zijn ze te koop eventueel? (om mee te denken aan een oplossing)

Ook maar ff aangemeld hiero. Paar jaar wat anders gedaan en nu maar weer eens beginnen met de TT01. Ik zie nog maar weinig rijders voor zaterdag en problemen met transponders of is de ervaring van vorige jaren dat dat goed komt? Wat kost een transponder en waar zijn ze te koop eventueel? (om mee te denken aan een oplossing)

Welkom terug in de RC!

Transponders zijn er van Mylaps en MRT.
Waarvan de Mylaps transponders het meest gebruikt worden.
Het is handig om een eigen transponder te hebben, ze zijn te koop bij de lokale modelbouw winkel.
Er zijn nog een aantal clubs die leen transponders beschikbaar hebben maar dit wordt steeds minder aangezien het gebruik van eigen transponders steeds meer gemeengoed wordt.

Grt,
Michael

Ik heb nog wel wat server ruimte, en kan jullie site makkelijk hosten en eventueel beheren. Kleine moeite, groot plezier... Ik maak zo een Wordpress websiteje voor jullie welke makkelijk te beheren en aan te passen is, of desnoods beheer ik die site wel voor jullie... Neem maar even contact op als jullie interesse hebben; je weet me wel te vinden...;-)

Ik heb ook even een nieuws berichtje op RC-Junkies geplaatst:
Dutch Tamiya Challenge 2012 – eerste wedstrijd aankomende zondag 1 april | RC-Junkies Nieuws

Even voor de geïnteresseerden ter info:

Bij MRM is het mogelijk om de zaterdag voor de DTC te trainen van 10:00 tot 17:00.
Kijk voor meer info op de website of mail even naar het bestuur. :cool:

Trainen voor de DTC is voor deelnemers op zaterdag gratis, OP VOORWAARDE dat de betaling voor de wedstrijd van zondag, voor elke klasse die je rijdt, direct wordt voldaan.

Komt men alleen trainen dan betaal je gewoon de normale prijs van €10,00 voor gastrijden ;)

Groetjes René

Laatst bewerkt:
Even voor de geïnteresseerden ter info:

Bij MRM is het mogelijk om de zaterdag voor de DTC te trainen van 10:00 tot 17:00.
Kijk voor meer info op de website of mail even naar het bestuur. :cool:

Trainen voor de DTC is voor deelnemers op zaterdag gratis, OP VOORWAARDE dat de betaling voor de wedstrijd van zondag, voor elke klasse die je rijdt, direct wordt voldaan.

Komt men alleen trainen dan betaal je gewoon de normale prijs van €10,00 voor gastrijden ;)

Groetjes René

Dank je Rene!

Dat lijkt me een goede deal voor de DTC deelnemers :)

Grt,
Michael

DTC TT-01 Team zoekt rijder voor DTC wedstrijd in Lelystad.

He mensen.

Heb hier nog een TT-01 staan die aanstaande Zaterdag en Zondag zijn rondjes op een circuit wil rijden.

Auto wordt ter beschikking gesteld inclusief Lipo Lader Stuurwiel Zender en Helpende Hand.
Je kunt natuurlijk ook je eigen ontvanger inbouwen en met je eigen zender rijden.

Andre

Aanbod staat nog steeds/weer Open ;)

@electron,

is het wat voor mijn oudste zoon ( wouter) , hij kan heel aardig rijden en wil graag eens met een echte circuit auto rijden. hij rijdt nu mee in de fighterbuggy klasse.

ik hoor het wel,

tot zondag,
zaterdag trainen zit er gezien voetbal, scouting, etc, niet in....

@electron,

is het wat voor mijn oudste zoon ( wouter) , hij kan heel aardig rijden en wil graag eens met een echte circuit auto rijden. hij rijdt nu mee in de fighterbuggy klasse.

ik hoor het wel,

tot zondag,
zaterdag trainen zit er gezien voetbal, scouting, etc, niet in....

Hi Marco,

Hij mag het altijd proberen.
Zal de auto inschrijven. ( Had ik toch uiteindelijk wel gedaan ) :D

Andre

@Silverpijl......Ik ga in iedergeval proberen om er om 8 uur te zijn.
Nu maar hopen dat de eigenaar van het terrein of iemand van het bestuur er dan ook reeds is.
Kunnen we meteen het terrein op en trainen.

mvg Roy

:zon:Oke Roy, zorg ik ook dat wij er rond 08.00 uur zijn. Dan kunnen we ff een baantjes verkennen. ;-) Hopelijk hebben we droog weer. Ik heb er zin aan.................:banana:

my F104Pro Wide is ready

I will be at AMCA this weekend but will get my ass to the DTC soon ;-)

Thanks Roy for the tips ;-)

558952_10150649119977921_626432920_9457842_994134899_n.jpg

524242_10150649118802921_626432920_9457839_555795226_n.jpg

In het mailtje wat ik gekregen heb, staat in dat je nog kan inschrijven, tot 21:00 vrijdagavond….

Ik zal mij zo dadelijk effe inschrijven, ook al is het meer dan zeker, dat ik “niet aanwezig” ben, dan wel….ik heb nog geen tijd gehad om de auto uit elkaar te nemen, ook kan ik nog geen goede set-up vinden met de A-slicks banden (veels te druk gehad met werk),….Heeeeeeeel veel stuur, en geen grip met deze banden, alleen maar pirouettes draaien. en Wheel-spin met de “heck-motor” M-06. Ik hoop dat deze banden, het bij de front-wheel drivers, een stuk beter doen, vooralsnog is het een drama, deze banden maken hun belofte nog niet waar bij mij.

Back