Dutch Tamiya Challenge 2012

hoi,

kan iemand van de organisatie ( michael/ted/? ) even laten weten of er morgen fighterbuggys zijn om te lenen net als vorig jaar? als dat niet zo is dan laat ik mijn jongte zoon thuis.

we horen het graag,
groet
marco

:yes:Hee Marco, nu een jaar verder en dan heb je nog geen buggy gekocht voor de jongens?:rolleyes:

He Eddy, ik moet natuurlijk wel prioriteiten stellen wil ik iets beter uit de verf komen dan vorig jaar;) de oudste heeft een eigen buggy, de jongste niet, maar hij komt wel mee zegt ie. beetje kijken en spelen.

tot morgen,
marco

hoi,

kan iemand van de organisatie ( michael/ted/? ) even laten weten of er morgen fighterbuggys zijn om te lenen net als vorig jaar? als dat niet zo is dan laat ik mijn jongte zoon thuis.

we horen het graag,
groet
marco

Hey Marco,

Geen probleem.
We hebben voldoende buggy's beschikbaar.
Je hebt het trouwens netjes aangemeld, dus is de buggy gereserveerd :)

Tot morgen.

Grt,
Michael

Ik heb ze met F103 en f104 zien rijden.
Er was zelfs iemand(F104) die hem op ETS banden en 180MM had staan en die ging met de Ride banden verassend goed rond:D
Michael heb ik met de Formula tuned met een combo 34/93 zien rijden en dat ging best snel.
Banden wat ik heb gehoord waren 36 achter en 40 voor.
Maar jou probleem van vorig jaar met de grip achter zou ik 30 achter en 40 voor proberen.
Voor de rest het gebruikelijke;)

mvg Roy
Ps vergeet voor de zekerheid je regenbanden niet:cool:

:thumbsup:Zo weer thuis........ Iedereen bedankt voor de gezelligheid en dank aan de organisatie van RC Lelystad.

Het was een hele leuke dag.

De pits foto's zijn aan het begin van de dag gemaakt;)
Dan lijkt het idd of het niet druk is.
We hebben toch een man of 40(rijders) mogen verwelkomen.
Was al met al een gezellige dag.
Heb alleen mijn goede kwalificaties niet om kunnen zetten in een top 3 finish:(

mvg Roy

Ik ga het bij de wedstrijdleiding navragen of ze dit willen inscannen en mij toesturen.
Kan ik het hier neer zetten.
Denk dat het anders ook wel bij Rapidhobby op de site komt bij uitslagen.

mvg Roy

De pits foto's zijn aan het begin van de dag gemaakt;)
Dan lijkt het idd of het niet druk is.
We hebben toch een man of 40(rijders) mogen verwelkomen.
Was al met al een gezellige dag.
Heb alleen mijn goede kwalificaties niet om kunnen zetten in een top 3 finish:(

mvg Roy

Duidelijk, jammer dat ik geen tijd had. zal volgende keer proberen het event te bezoeken en kijken hoe alles in z,n werk gaat. Wil met de tijd toch ook wel graag op het circuit rijden.

Gister ook eens weer gekeken bij de opening van de DTC . Niet gereden maar uiteraard mijn camera weer eens op het circuit gericht.
Zelf was ik altijd een die hard met de EURO-cup . En ik moet zeggen dat de sfeer en de gezelligheid eigenlijk bijna weer vanouds was. Het was bijna een reünie ;) .
Volgens mij word het na 6 jaar toch maar weer is tijd om een rondje mee te gaan draaien.
Voor de foto's ja moet er een 600 uitzoeken dus even geduld en de watertandend mooie plaatjes komen er weer aan.
Zal iig proberen om de meeste races toch op de foto te zetten.

Groet R

Back