Waar zie je dit ?Ik zie net dat we 14 minuten moeten rijden in de finale, in dat geval is een FDR van 4.0 de meest veilige optie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar zie je dit ?Ik zie net dat we 14 minuten moeten rijden in de finale, in dat geval is een FDR van 4.0 de meest veilige optie.
Mocht er iemand wat foto;s hebben van de prijsuitreiking van de Fighter Cup dan graag even een PB om die uit te wisselen....Succes in Rucphen en tot volgend jaar
Winfried
@ electr0n
Bedankt man voor het lenen van de shocks en bandjes !
Was op zich een hele leuke dag , Alleen heel jammer dat de baaninzet het liet afweten. auto heeft in de finale tot 2 maal toe in het gras gelegen en duurde beide keren 18 sec!! voor de auto weer op de baan stond (gechecked via mylaps) omdat men het veel te druk had met elkaar of de mobiele telefoon. Heel erg jammer!!
Wie van de heren/dames die mee doet(of niet) rijd met de Audi R8 LMS??
Indien er iemand is of iemand heeft de manual van deze auto liggen, zou deze persoon deze voor mij kunnen inscannen en mij een mailtje geven waar te downloaden?
Heb hem ergens voor nodig ivm de BE/NL finale.
mvg Roy
Welke onderdelen en nummers zoek je ??????Het gaat mij specifiek om de Audi R8 LMS ivm onderdelen en nummers.