Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo! de beplanking tot de kiel is dicht zonder noemenswaardige problemen. Ik zal nu eerst gaan schuren. Hierna zullen de verschillende kieldelen er tussen gesneden en aangebracht moeten worden. Een klusje wat best wat precisie en aandacht nodig heeft. Later meer hierover.
Met veel passen en meten de kiel pasgemaakt en tevens de sparing voor de onderste zandstrook en de daarboven gelegen huidgang gemaakt zodat deze straks over de kiel komen te lopen.
Dit is haar status tot nu toe geplaatst op de standaard die Kolderstok erbij geleverd heeft. Ik hoorde ook dat het schip een "vracht" aan boord heeft in zijn ruim. Een verdwaalde punaise die ik er niet meer uit krijg, ik hoorde hem rammelen
@Pingu57 Ben hier voor me zelf ook wel content mee tot nu toe @*Hans* Inderdaad sneuvelde er wat maar kon ik goed repareren nu. Straks krijgt dit vanzelf zijn stevigheid en zie je er ook niets meer van