E.i.r 2009

haha nene want nu heb ik nog meer tijd om te eten en niks te doen :-D

in de zaal zelf weet ik niet (maar 'k zalt navragen)
maar ik weet wel dat je er kan/mag overnachten met mobilehome of caravan.
(Ben ik trouwens aan't overwegen)
Wat gaat de rest doen?
Daar logeren of op en af rijden?

Wel ik ben net een klein overzichtje aan het maken van wie met wie gaat meerijden en waar gaat slapen. Voorlopig gaan enkelen thuis slapen, sommigen in een caravan (waaronder Bart en ik), maar er lijkt veel interesse in slapen in de zaal zelf te zijn, dus als je dit ff kan navragen Ludo... :)
Is er daar trouwens eten en drank verkrijgbaar of is er ergens in de nabijheid iets waar we de inwendige mens mee kunnen versterken?

als ik me correct herinner staat er duidelijk aangegeven in de eerste mailings dat er op de locatie zelf gezorgd zal worden voor een degelijke catering.
ivm slapies op locatie zelf: heb ik reds een vraagje gemaild en ik zal het antwoord doorgeven, van zodra dat binnenloopt.

Heb ondertussen ook bevestiging dat Nathan Ralls zal meerijden in 2WD én 4WD

Sowieso daar logeren, nog niet zeker hoe. Als caravan/homobil mag dan slaap ik daar ook wel al kamperende. Mijn nieuwe slaapzak gaat tot -5 dus dat zal wel lukken ;-)
Indien het in de zaal mag dan kruipen we uiteraard binnen.

als je een diehard bent zoals Willem-Jan en ikzelf en zelfs in Laon, bij -9 in een caravanneke sliep,... dan lacht ge gewoon met mietjes die willen (girlie voice) "binnen slapen" :D :D

effe serieus, dit antwoordje kreeg ik terug van JP:
Salut Ludo, je sais pas encore te répondre, il faut que je vois avec les gestionnaires de la Garenne, je les appelerai lundi

dus hoogstens maandag een antwoord i.v.m. mogelijkheid ombinnen te slapen.

mmm, momenteel focus op 4WD: de pred.
maar op termijn gaat mijne B4 zeker ook een X-transformatie ondergaan... 'k kan nie achterblijven als ik al die verhalen hoor.

ja de potlood heeft gelijk .
heb er twee .
de oude x11 van vorig jaar .
en mijne nieuwe voor dit jaar .
weet niet of deze gaat klaar zijn want word aangepast voor stic paks
en de nieuwe difs zaten niet in de doos eveneens als de nieuwe rockers .
cooper heeft hier al voor naar yanina gemaild maar als deze er niet op
tijd zijn dan zal de auto niet aan de start komen wegens niet af .
dus dan word het nog 1 maal bollen met mijn oude x11 .

ik heb juist mijn stickpack-conversion van m'n X10 af :)
Prettig, de wagen weegt met Lipo erin nog geen 1400gr :) en is vreed makkeljk qua accu-gebruik.
Nu m'n X11 nog afwerken (Nathan Ralls was zo vriendelijk om al een deel van de conversion voor me af te werken).

ABout vrijdag rijden, hebeen antwoordje van JP.
Salut Ludo,

Il sera possible de rouler le vendredi mais je ne sais pas encore de quelle heure à quelle heure, je laisserai un message sur Electropowerc le jeudi

Bien à toi

JP

Hij bedoelt het (vernieuwde) EIR-forum: rc modélisme full off road

Heb al een antwoordje van JP:

Hij heeft kunnen regelen dat er kan overnacht worden in de zaal de nacht van zaterdag op zondag ... maar voegt er wel aan toe dat er enkel een kraantje koud water is en geen douches!
About catering: 's morgens wordt er alleszins gestart met goeie koffie en chocoladekoeken.

Ik heb hem ook direct gevraagd of hij een bevestigend antwoord kan geven ivm mogelijkheid van overnachting de nacht van vrijdag op zaterdag maar ik denk dat het antwoord ontkennend zal zijn. Hij heeft voor die ene nacht al het een en ander moeten regelen, denk ik.
Ik heb hem ook gevraagd of hij iets meer info kon verstrekken ivm de verdere catering.
Voila, nu terug wachten op antwoord.
Diene mens moet waarschijnlijk momenteel aan 200km/u aan't werken zijn om dat allemaal geregeld te krijgen.

Back