Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leeftijd: 7
wat klopt hier niet???
Mijn zoontje heeft van Sinterklaas...
Nou goed hij is bijna jarig...
Dat het een Traxxas moet worden daar ben ik al over uit. Waarom? deze is waterproof, en na 2 nieuwe esc in 1 maand ben ik daar (als moeder) wel aan toe....
ja dat klopt!
Ik denk dat hij in de nabije toekomst hier zelf wel komt lezen en leren en misschien ook wel commentaar leveren. Tot die tijd doe ik dat voor hem.
(ik voel mij wel ineens heel oud als ik wordt aangesproken als zijn moeder)
Ik zou em nog een tijdje laten spelen met die Himoto, dat is het beste met deze leeftijd.
Anders wil ie misschien volgend jaar een vliegtuig/heli/boot/nitro-auto en is het einde zoek.
Tegen de tijd dat ie een vacantiebaantje heeft is ie misschien wel toe aan iets anders/snellers, en kan ie de ondedelen die sneuvelen of hopups voor een groot deel zelf betalen (ik denk soms als een opvoeddeskundige).
Maar dat is mijn mening.
*mompelt iets over regels en je voordoen als iemand anders*
Waarom niet gewoon een account aanmaken uit naam van jezelf en daar het probleem uitleggen? Deze poppenkast ruikt wel heel erg naar aandacht trekkerij.
*mompelt iets over regels en je voordoen als iemand anders*
Waarom niet gewoon een account aanmaken uit naam van jezelf en daar het probleem uitleggen? Deze poppenkast ruikt wel heel erg naar aandacht trekkerij.
Daar kijk ik toch iets anders tegen aan. Hij moet de wagen zelf betalen. Hij is bijna jarig en wil het liefst geld hebben. Dan moet hij zijn Himoto verkopen en zijn spaarpot kraken en kan hij zelf de wagen gaan kopen. Het is niet zo dat hij die even voor zijn verjaardag krijgt.
Als ik zeg dat hij zijn geld niet aan zijn hobby mag uitgeven dan is de lol er met deze auto snel af. Dan zit hij straks weer met zijn nintendo op de bank en komt ook met mooi weer niet meer buiten. Onze tuin is groot zat om flink in te rijden, als hij wil kan hij een baan aanleggen. Ondanks dat hij in jullie ogen misschien tot op het bot verwend wordt zijn er altijd meer dingen die spelen. En ik ben juist zo blij dat hij eindelijk iets gevonden heb waar hij helemaal blij van wordt!
waar wonen jullie (kom ik ff op die baan rijden)
Ik zou ook een Stampede aanraden, namelijk voor deze reden: Hij is om te bouwen tot rustler* (dus eigenlijk bijna een 2 in 1)
* met de juiste onderdelen
Wat is jou probleem nou? Echt, serieus... *mompelt iets over mensen die lekker veel zeiken*
Ja, maar dat is dan dudderie's mening.
Wat hij zegt slaat eigenlijk nergens op maar ik zou als ik Blyte was hem maar laten kletsen.
waar wonen jullie (kom ik ff op die baan rijden)
Ik zou ook een Stampede aanraden, namelijk voor deze reden: Hij is om te bouwen tot rustler* (dus eigenlijk bijna een 2 in 1)
* met de juiste onderdelen