E-REVO topic

Neu, de moer van de veer kun je gewoon laten zitten.
De 3 boutjes uit je spur draaien is genoeg. en dan met een beetje gevoel eht tandwiel er af pakken.
Alleen niet bij de allergrootste spur. Dan kan je beter wel de slipper uit elkaar halen, omdat de spur net blijft haken achter een klein inkeping in het chassis.

Zal er mij in de namiddag eens aanzetten, voormidda gaan we de Ishima verder inrijden en de bigscale nog eens de sporen geven :D

Weet iemand of de fan die op de mamba monster zit en ook in de cc blower los te krijgen is? blijf maar problemen hebben met die fan's

Groet Axl

Voila het 54T spur zit erin, en inderdaad je kreeg het eraf zonder de slipper los te halen :)

Wat een verschil tov het 65T spur!!! Nu zie je duidelijk de talons baloonen :s
wheelies a volanté :D toch maar die wheeliebar halen...

Iemand ook tips voor leuke velgen/banden? zoiets meer het type wat op een truggy liggen?

Voila het 54T spur zit erin, en inderdaad je kreeg het eraf zonder de slipper los te halen :)

Iemand ook tips voor leuke velgen/banden? zoiets meer het type wat op een truggy liggen?

zal wel zijn dat je het verschil voelt,

welke banden zou je willen,

ik heb een set voor mijn revo , maar kan enkel off-road ,anders slijten ze teveel!

zijn wel zeer goeie off-road (VTEC competition tires)

noppen soft ,

geven veel grip, en niet ballonen

Medium of hard compound nemen. Soft en supersoft gaat te snel slijten bij het bashen. Ik rij met Medium compound Harakiris op de buggy en heel los zand met stukjes die wat harder zijn en daar heb ik zelf veel slijt op.

Hoe zachter hoe meer grip maar hoe sneller ze slijten.

Inderdaad liefst iets dat niet te snel slijt...
De standaard van de Vorza bvb had ik er op een namiddagje doorheen... :D

Volgens mij die van de Ishima ook, nu dat ik daar wat mee mag doorrijden jaag ik die er ook zo door heen...

Dus best medium of hard compound nemen, en dan voor de velgen is het gewoon standaard met een 17mm meenemer zeker?

Kan je in ieder geval een setje aanraden met een 1/2" offset.
Dan staat ie gelijk een stuk breder op zijn wielen wat de wegligging erg verbeterd.

Zelf ben ik zeer te spreken over de rulux half-ups (deze bijvoorbeeld).
Dat samen met een setje goede banden (die je zelf taped en lijmt met pro-line CA medium, bijvoorbeeld lrp harakiri of aka cityblocks truggy banden) kun je niet verkeerd gaan.

Onroad: HPI phaltlines (met tremor of blast velgen, liefst zelf weer tapen en lijmen).

Laatst bewerkt:
de wielen die ook erg fijn zijn, zijn de Hong Nor "The X" wielen die ze bij PK racing verkopen. (40 euro voor een set + velgen)
Rijdt er nu al een paar maandjes mee, en zijn nog lang niet versleten. :)

Zonet de revo nog eens goed de sporen gegeven, haha dikke funbak is het!!!

Maar nu zie ik dat aan het linksachterwiel het blauwe rubbertje dat rond de as zit naar het wiel toe gescheurd is... Kan dit kwaad en voor wat dient dit juist?

Medium of hard compound nemen. Soft en supersoft gaat te snel slijten bij het bashen. Ik rij met Medium compound Harakiris op de buggy en heel los zand met stukjes die wat harder zijn en daar heb ik zelf veel slijt op.

Hoe zachter hoe meer grip maar hoe sneller ze slijten.

dan hebben ze mijn verkeerd ingelicht, volgens een verkoper(zal geen naam noemen) besteld in NL, hoe harder de band, hoe meer slijtage,

wat is er nu juist?

Back