Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
>ET, ik heb er wel mee liggen worstelen (maar had ook geen degelijke soldeerbout destijds). Wat ik wel heb geleerd met TRX connectors is om ze vast te tapen op een ondergrond en de tape op het lijntje te leggen waar je niet overheen mag solderen, dat werkte goed.
clipper of slipper?
idd slipper
het zal volgens mijn echt wel aan die rollementjes liggen, ben deze wat uit elkaar aan het halen, man daar komt wat smeerlapperij uit,
@snoebel,
motor wissellen ga ik niet doe, mijn 1ste revo is nieuw van januari en geeft +- 20 setjes gereden als deze nu al teken van slijtage geeft, dan is het gewoon brol,
in iedere geval ik blijf zoeken!!
2de zelfde motoren in 2 dezelfde wagens mogen gewoon zo' verschil niet hebben,
mijn e maxx loopt nog 10 kmph sneller dan deze revo's maar dat is een andere auto, maar wel dezelfde motor, zeer vreemd allemaal !!
Ik denk dat het aan de accu's ligt. Heb zelf ook een e-maxx. Die gaat ongeveer even snel als de e-revo (beide stockvertanding). Maar dan alleen rechtuit hé....![]()
Koppel de twee motoren van beide modellen los (is twee schroefjes) en rol hem dan is over een vlak stuk... voel je dan verschil?Ik denk dat het aan de accu's ligt. Heb zelf ook een e-maxx. Die gaat ongeveer even snel als de e-revo (beide stockvertanding). Maar dan alleen rechtuit hé....![]()
Ja, had de originele thread iets verkeerd gelezen, dacht dat de MT tussen de truggies reden. Daarom mijn eerdere post maar iets aangepast...Dat zijn Monster Truck races heDe E-Revo is zeker een van de meest gangbare race MT's.
Tony Screws is niet RVS ofwel?Weet iemand waar ik z'n RVS schoevenset kan kopen voor een e-revo 1/8 brushless. Heb zitten zoeken maar kan het nergens vinden alleen de revo en de e-revo 1/16 en de slash![]()