E-REVO topic

smiley_ebay.gif
= schock covers
http://timelesstemptationsbytopcat.com/images/smiley_ebay.gif

of shock socks is een andere naam waar je ze misschien wel onder vind ik heb even geprobeerd om mijn supplier te vinden maar die kon ik niet vinden zo snel even...

heb je bezig gezien op de webcam telly,zag er super uit .revo's rule!!

Revo rulezzzz, klopt, ik had een gedeelde 5e plek met Bricks. Of liever Traxxas rulezzz, want mijn zoons waren 2e met de E-Maxx. Dus in ieder geval; elektro rulezzz, met zoveel elektro's in de top 5. Want het aantal nitro's was ver in de meerderheid, maar niet in de top 5 dus :)

of shock socks is een andere naam waar je ze misschien wel onder vind ik heb even geprobeerd om mijn supplier te vinden maar die kon ik niet vinden zo snel even...

Part TRX #5464 Dust boot, shock (1 pair)
Suggested retail price $3.00

Staat dat ze voor de Jato zijn, maar passen perfect op de Revo. :) (heb ze zelf in gebruik.)

Part TRX #5464 Dust boot, shock (1 pair)
Suggested retail price $3.00

Staat dat ze voor de Jato zijn, maar passen perfect op de Revo. :) (heb ze zelf in gebruik.)

En dank u, ik zal ze op de lijst zetten...
Krijg net een leuk pakketje binnen! Ansmann on-road wielenset en een plaat carbon koolstof om mudguards van te maken. :D

Ik heb ook zo'n setje gehad, maar die mooie dopjes pasten niet. (dacht ik) Kan je me de 26 even laten zien hoe jij dat gemonteerd hebt?

Revo rulezzzz, klopt, ik had een gedeelde 5e plek met Bricks. Of liever Traxxas rulezzz, want mijn zoons waren 2e met de E-Maxx. Dus in ieder geval; elektro rulezzz, met zoveel elektro's in de top 5. Want het aantal nitro's was ver in de meerderheid, maar niet in de top 5 dus :)
Ahh, dus jullie waren dat!
Maar hoe zat dat met die e-maxx? Want die heb ik tijdens mijn baan inzet toch best vaak naar de kant moeten brengen.
Waarschijnlijk een hoog cijfer gekregen voor de caravan???
Dat was achteraf toch wel de beste taktiek denk ik. Je caravan zo heel mogelijk laten.
Ah, zie dat ze uiteindelijk 52 rondjes hebben gereden (Lijst). Heb ik dan de goede te pakken?

Laatst bewerkt:
Ahh, dus jullie waren dat!
Maar hoe zat dat met die e-maxx? Want die heb ik tijdens mijn baan inzet toch best vaak naar de kant moeten brengen.
Waarschijnlijk een hoog cijfer gekregen voor de caravan???
Dat was achteraf toch wel de beste taktiek denk ik. Je caravan zo heel mogelijk laten.
Hoeveel rondjes hebben ze daar uiteindelijk mee gereden (Lijst)?

Ja, klopt. We hadden nogal wat electronicaproblemen. 1e en 3e kwalificatie was matig, 2e was erg goed. Maar als je het aantal rondes ziet (52) wel wonderlijk dat wij op de 2e plaats zijn geëindigd. De caravan kreeg een hoog cijfer doordat die er nog goed uitzag en dat kwam natuurlijk weer door het lage aantal rondes wat gereden is:)
Is ook van toepassing bij mijn gedeelde 5e plek. Bricks rijdt veel beter als ik (scheelt maar liefst 10 rondes), maar had zijn sleurhutje helemaal aan stront gereden en die van mij was nog redelijk.

Die van mij zag er ook niet al te best uit. Kreeg er maar een 6,5 voor. Maar heb wel lekker kunnen racen. Ondanks een gebroken push rod, die ik moest vervangen in de tweede race, toch nog 75 ronden gereden.

Hier overigens het filmpje van die race (eerste 11 minuten):
.
De start is volgens mij zo rond 1:10. Daar rijden we bij elkaar. We staan daarvoor te wachten en gaan bij 0:27 richting de startstreep.
Bij 7:08 gaat mijn push rod kapot. De klap was ook zo hard dat de cameraman er gelijk naartoe draait ;).
Door de snelle reaktie van Andre, die toen net baaninzet had, en Robert hebben we hem snel weer kunnen repareren.
Bij 10:55 nog iemand die even op mijn caravan springt.

En inmiddels ook het tweede deel van deze race:

Laatst bewerkt door een moderator:
de 26e had je het over? kan nog niets met zekerheid zeggen. :( is nog even afwachten hoe het gaat op m'n werk. ga er op het moment iig van uit dat het wel moet lukken. (echter wel alleen als het ook mooi weer is uiteraard.)

hahaha zit nog eens smakelijk naar het filmpje te kijken. Waar ik ook om moest laggen is dat je een meerijder had! T,ja een caravantrailer.

De 26e ben ik er helemaal bij! Heb er al zin in om met al de revo`s de baan onveilig te gaan maken ;-)

de 26e had je het over? kan nog niets met zekerheid zeggen. :( is nog even afwachten hoe het gaat op m'n werk. ga er op het moment iig van uit dat het wel moet lukken. (echter wel alleen als het ook mooi weer is uiteraard.)
Aan het Trimpad 8 schijnt altijd de zon, en regent het nooit :p

Zo heb de 3S Lipo's binnen (Flightmax 40c 5000 Mah) nu kom ik er -uiteraard- achter dat ik voor dit soort packs eigenlijk een te kleine lader heb. (5A max). Maar ja ik heb er twee dus kan wel e.e.a. tegelijk laden. Maar nu komt ie.

O.a. bij PK kun je van de mooie kabeltjes kopen om 2x 2S lipo's tegelijk op te laden, werkt super. Kan iemand me vertellen waarom die er niet zijn voor 2x 3S? Of vraag ik nu iets heel vreemds... :p

Snoebel, als ik jou niet had en allebei mijn ogen, dan was ik steke blind.
Ziet er wel eenvoudig uit en is simpel zelf te maken lijkt me zo... thnx.

Er zijn balance boards verkrijgbaar, waar je de 2*3S balance kabel in kunt prikken. Moet je alleen nog een serie accu kabel maken, en heel goed opletten welke accu aan de + kant van de lader en welke accu aan de - kant van de lader komt te hangen.
Andere optie is zelf zo'n dingetje in elkaar solderen. Heb je alleen een paar 3s verlenkabeltjes nodig en een 6s balance stekkertje.
Twijfel echter wel of je met 2*3S nog tijdwinst haalt op een 5A lader. Met 2*2S wel, dan laad ik 2 accu's op 3,5 A (is per saldo dus 7A)
Zie schema van Snoebel

Back