Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb je bezig gezien op de webcam telly,zag er super uit .revo's rule!!
of shock socks is een andere naam waar je ze misschien wel onder vind ik heb even geprobeerd om mijn supplier te vinden maar die kon ik niet vinden zo snel even...
Part TRX #5464 Dust boot, shock (1 pair)
Suggested retail price $3.00
Staat dat ze voor de Jato zijn, maar passen perfect op de Revo.(heb ze zelf in gebruik.)
Ahh, dus jullie waren dat!Revo rulezzzz, klopt, ik had een gedeelde 5e plek met Bricks. Of liever Traxxas rulezzz, want mijn zoons waren 2e met de E-Maxx. Dus in ieder geval; elektro rulezzz, met zoveel elektro's in de top 5. Want het aantal nitro's was ver in de meerderheid, maar niet in de top 5 dus![]()
Ik heb ook zo'n setje gehad, maar die mooie dopjes pasten niet. (dacht ik) Kan je me de 26 even laten zien hoe jij dat gemonteerd hebt?
Ahh, dus jullie waren dat!
Maar hoe zat dat met die e-maxx? Want die heb ik tijdens mijn baan inzet toch best vaak naar de kant moeten brengen.
Waarschijnlijk een hoog cijfer gekregen voor de caravan???
Dat was achteraf toch wel de beste taktiek denk ik. Je caravan zo heel mogelijk laten.
Hoeveel rondjes hebben ze daar uiteindelijk mee gereden (Lijst)?
Zeg maar wanneer, kijk ik of Remco en ik ook kunnen komen.wil Purmerend zowiezo nog zien!
Aan het Trimpad 8 schijnt altijd de zon, en regent het nooitde 26e had je het over? kan nog niets met zekerheid zeggen.is nog even afwachten hoe het gaat op m'n werk. ga er op het moment iig van uit dat het wel moet lukken. (echter wel alleen als het ook mooi weer is uiteraard.)