bump the pinion een punt of twee... Of je kan natuurlijk naar hogere cellen gaan maar dat is iets minder "fine tuneable" als je me vat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Huh??? Wat heeft dit met de lipo cut-off te maken?bump the pinion een punt of twee... Of je kan natuurlijk naar hogere cellen gaan maar dat is iets minder "fine tuneable" als je me vat...
Sinds ik mijn ERBE heb, heb ik eigenlijk nog nooit andere tandwielen gebruikt. Rij met de standaard 18/65 tandwielen. Ben tevreden met acceleratie en eindsnelheid (met 2 x 2S). Ik rij af en toe op het strand en dan is iets meer eindsnelheid toch wel leuk. Wat adviseren jullie?
De postelastieken wikkel ik in de breedte om de lipo's heen (ik gebruik hardcases die anders heen en weer lagen te rammelen en ontzettend snel de behuizing versleten).
Met de elastieken eromheen heb je een mooi rubber "stootrandje" wat snel te vervangen is mochten ze ooit kapot gaan.
Dit zorgt voor een strakke fit in de accu bays.
Ah, maar dan is het verstandig even te quoten...
Zo dus
Jeroen,
Bij de set zit standaard ook een 54 spur. Deze is het beste te gebruiken met de 18t pinion (wordt ook aangeraden door traxxas) als je lipo's rijd.
Daarmee rijd ik al sinds ik hem gekocht heb en dat gaat echt super. Motor blijft ook nog koel genoeg.
Hallo, kan iemand mij vertellen of de lipo cut off standaard ingesteld staat ?
Ik heb mn lipo batterijen binnen en wilde graag gaan rijden maar ik weet dus niet
of die lipo cut off aan staat of niet.
Heb een erbe ...alvast bedankt !
Gr stafford
ik had dat ook gevraagd in de winkel om te checken. Omdat ik direct op lipo reed, die staat normaal van fabriek uit op auto.
Maar dat zijn al hardcase's.
Erg bedankt, dat ga ik proberen voordat ik een nieuwe voorraad pinions en spurs ga aanschaffen die ik vervolgens niet gebruik. Stop ik dat geld in nieuwe bulkheads en toe links die ik zondag kapot heb gereden![]()
die buzzers gebruik je normaal als je esc geen cut off heeft.niet nodig bij een erbe.
ik wil een goede rc kopen maar de maximun budget is 120 euro. Ik twijfel tussen de bonzer cross tiger of de hsp hammer.Dus weten jullie welke beter is?![]()