Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Om het netjes te doen zal je een andere motor bevestigingsplaatje moeten bestellen, en een nieuw spur afdekkapje. Of het 2e motor gat met tape afdichten.Ik ga dit weekeinde kijken bij een e-revo met een dubbele brushed motor, zijn er zo nog wat puntjes waar ik op moet letten?
Ik calculeer al in dat als die motoren op zijn, ik het hele ESC en motorsetje vervang voor een black mamba esc en motor setje.
Is dat trouwens zo te monteren of moet ik nog een speciale bevestigingsset los aanschaffen daarvoor?
Als toevoeging: Er zitten 2S lipo's bij, dus die kan ik iig meenemen naar de volgende setup
Het is misschien handig als er een compleet overzicht of inhoudsopgave zou zijn op welke pagina welke informatie staat, eventjes 285 pagina's doorspitten doe je ook niet zo maar even![]()
Tenzij je de verkeerde 3s erin zet.
Staat nu op een bekende verkoopsite een ERBE te koop en die heeft er 2x3s lipo's bij van 1600mah. en dan rijdt hij er ook maar 1 per keer, dat kan volgens mij ook nooit goed gaan.
Om het netjes te doen zal je een andere motor bevestigingsplaatje moeten bestellen, en een nieuw spur afdekkapje. Of het 2e motor gat met tape afdichten.
Om de esc vast te zetten moet je een extra beugeltje kopen. Ik denk dat je dat voor 10-15 euro in huis zult hebben.
een erbe is gemaakt voor 4-6s lipo power, denk niet dat jou 3s erg veel problemen op zal leveren![]()
There you go:
Gear Cover Single Motor E-Revo [TRA5677X] - $3.99 : Liquid RC, No bull world-wide shipping
Mamba Monster Esc Mounting Plate [TRA5626] - $3.99 : Liquid RC, No bull world-wide shipping
Motor Plate Single Motor Instillatio [TRA5690X] - $10.99 : Liquid RC, No bull world-wide shipping
Slipper clutch tussen brushed en brushless zit geen verschil in. In het mechanische gedeelte zit er uberhaupt geen verschil