E-REVO topic

Ik begin mijn series thirties te verslijten op mijn slash en wil misschien upgraden naar truggy wheels (vind die buggy dingen minder cool uit zien, ze zijn me te klein ogend, en 5" od wielen bevallen me prima met wat extra ground clearance...) beetje meer traction enzo...
Truggy wielenop een Slash wordt veel te groot ben ik bang, vind buggy wel goed uit zien tbh.

Laatst bewerkt:
Dat is natuurlijk persoonlijk, maar er zijn genoeg mensen die 1/8 buggy wielen op de Slash zetten hoor. Vind het helemaal niet te groot en zelfs erg sjiek uit zien, vandaar dat ze er ook speciale 17mm adapaters voor hebben gemaakt.

Hoe dan ook, dit gaat een beetje offtopic aangezien dit het E-Revo topic is :)

PLSCWheelAdaptors.jpg

korte vraag:

Kan ik ook de EZRUN 60A 5.5T 6000kv brushless motor op de brushless e-revo zetten?? (1/8 - niet 1/16)
Of is de 8.5T 4000 kv hiervoor geschikter, gezien ik veel off-road rij en veel meer waarde hecht aan acceleratie ipv topsnelheid??

Met de juiste tandwielverhouding voor off-roaden, welke snelheid haalt dit nog en zou het geheel niet te heet worden??

Ik weet dat er ook een 150A set bestaat, maar dat trekt m'n budget niet voor nu. Dus ik ben benieuwd wie hier ervaring mee heeft of hoe dit zal rijden?

Enorm bedankt alvast!!

Dat lijkt me geen strak plan. Die motors zijn veel te licht om de E-Revo goed vooruit te duwen, hierdoor zullen ze erg heet worden en ik gok geen lang leven hebben.

Nouja behalve dan het feit dat ik al 5" od banden op mijn slash gebruik zonder enige issues (okay dus ze zijn 0.4" smaller) dank ik dat het wel moet lukken... Ik snap dat het niet de bedoeling is maar dat is het merendeel wat ik met de backslash heb gedaan niet;) vind die buggy wielen echt veel te iel om een oft andere reden...

Maarja OT genoeg... Iemand nog dikke airtime gepakt op video?

Truggy LRP is vaak 5.6'' en buggy 4.5''. Wat voor een banden heb je er dan op zitten, zou je me een link kunnen pben met pics?

Airtime (zit ook ERBE tussen)

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor dat geld kocht ik mij een MMM en een 1518 bij CC met een Field Card. Beter materialen en zal niet veel duurder zijn.

Ik heb een dikke scheur in mijn kap dus ben op zoek naar wat nieuws. Ik zou graag wat anders willen dan de standaard kap.
Voor zover ik uit kon vinden passen alleen de Slipstream en de Beetle body van HPI, klopt dat?
Er zijn wel geruchten op sommige plaatsen dat bodies die op de E-Maxx passen ook op de ERBE kunnen, maar ik weet niet of dat waar is.

Ik had al een Illusion 2.0 body (voor revo 3.3) via marktplaats goedkoop overgenomen van iemand, maar daar komen de voorste body posts in de knoei met de vorm van de verhoogde motorkap.

Ik heb een dikke scheur in mijn kap dus ben op zoek naar wat nieuws. Ik zou graag wat anders willen dan de standaard kap.
Voor zover ik uit kon vinden passen alleen de Slipstream en de Beetle body van HPI, klopt dat?
Er zijn wel geruchten op sommige plaatsen dat bodies die op de E-Maxx passen ook op de ERBE kunnen, maar ik weet niet of dat waar is.

Ik had al een Illusion 2.0 body (voor revo 3.3) via marktplaats goedkoop overgenomen van iemand, maar daar komen de voorste body posts in de knoei met de vorm van de verhoogde motorkap.

Ik heb hier een orginele grijze 1 keer gereden body niet beschadigt.
Kijk maar eens in het te koop topic.
Verder heb ik van de week nog een porsche cayenne body.
moet kijken of ik die passend kan maken dan is die ook te koop.
Pb maar als je interesse hebt.
Gr

Die is wel mooi inderdaad, alleen met mijn rijstijl is ie zonder bumper in twee dagen kapot. Dat zou ik erg zonde vinden.
Daarnaast is de vorm niet echt wat ik bedoel.

Ik zoek meer zo iets:
ford_F_350_body_HPI_7174_l.jpg

Back