Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Truggy wielenop een Slash wordt veel te groot ben ik bang, vind buggy wel goed uit zien tbh.Ik begin mijn series thirties te verslijten op mijn slash en wil misschien upgraden naar truggy wheels (vind die buggy dingen minder cool uit zien, ze zijn me te klein ogend, en 5" od wielen bevallen me prima met wat extra ground clearance...) beetje meer traction enzo...
Welke veren raden jullie aan voor lekker te bashen?
Hier nog een handige site met mods voor de revo( oa uitleg van de veren )
Traxxas Support FAQ - [Pit Pass] Revo Performance Set-up Guide (Part 1)
Traxxas Support FAQ - [Pit Pass] Revo Performance Set-Up Guide (part 2)
Dat lijkt me geen strak plan. Die motors zijn veel te licht om de E-Revo goed vooruit te duwen, hierdoor zullen ze erg heet worden en ik gok geen lang leven hebben.
Ik heb een dikke scheur in mijn kap dus ben op zoek naar wat nieuws. Ik zou graag wat anders willen dan de standaard kap.
Voor zover ik uit kon vinden passen alleen de Slipstream en de Beetle body van HPI, klopt dat?
Er zijn wel geruchten op sommige plaatsen dat bodies die op de E-Maxx passen ook op de ERBE kunnen, maar ik weet niet of dat waar is.
Ik had al een Illusion 2.0 body (voor revo 3.3) via marktplaats goedkoop overgenomen van iemand, maar daar komen de voorste body posts in de knoei met de vorm van de verhoogde motorkap.
Bedoel je deze?staat ook een mooie ford f650 kap te koop.gespoten en al.