Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
WOOOOHOO, even mijn brushless rc18t verkopen en dan heb ik genoeg voor een e-revo!!!alleen nog 2 weken wachten tot ik weer thuis ben (zit nu in spanje) en een advertentie maken voor de rc18t. en wachten en dan heb ik genoeg!
ik wil hem bij Impakt RC - Great Selection, Great Prices, Fast Shipping bestellen. iemand ervaring daarmee?
oja, het word een rode body![]()
![]()
dus, voor 356euro een E-revo uit engeland? ik neem aan dat hij dan niet ook door de douane moet? dus, import betalen bedoel ik.@PIP : Bij de E-revo van Impact RC staat heel duidelijk US DELIVERY ONLY
Modelsport UK levert wel aan Europa. (E-revo voor 326 euro excl 30 euro verzendkosten)
Zelf wacht ik nog maar even op de E-revo brusless edition. Leuke combi die vast een aantrekkelijk prijsje zal krijgen.
Dat zal best... "alexx" wil je misschien meer details vertellen. PB hem even.dus, voor 356euro een E-revo uit engeland? ik neem aan dat hij dan niet ook door de douane moet? dus, import betalen bedoel ik.
dus, voor 356euro een E-revo uit engeland? ik neem aan dat hij dan niet ook door de douane moet? dus, import betalen bedoel ik.