E-REVO topic

Nee, afgelopen dinsdag is er nog een gele weg gegaan die ik had.

Ik ben zelf ook niet zo onder de indruk van de Summit, achja smaken verschillen..

De Summit is wel op voorraad? (je zou haast denken dat de Summit nog beter verkoopt dan re ERBE om eerlijk te zijn. )
Mwoah, ik zie het voordeel van de Summit niet echt tenzij je echt gaat crawlen. Als je wilt racen / bashen is de ERBE or E-Revo gewoon veel beter.

Ben opzich wel benieuwd naar verkoop aantallen ... :) Worden die ook jaarlijks gereleashed o.i.d. dat jullie weten?

Traxxas zal zeker een jaarverslag, balans en winst/verlies rekening moeten hebben.

Ik heb alleen geen idee of er in de VS ook een regel/wet is dat je die cijfers mag aanvragen.

Ik denk dat in die documenten wel wat aantallen auto's staan..of in ieder geval afgeleiden van..

Ja ik weet niet precies de regels wanneer die vrij opvraagbaar zijn. Laat staan dat ik de Amerikaanse regels daarvoor ken :P

Ik zal eens rondvragen.

yay! net een mailtje van hobbycity binnen. de 5000mAh 3S Lipos waren weer in stock gekomen.. dus als het goed is heb ik die volgende week binnen. en als het mee zit ook eind april de ERBE binnen. (iig heb ik de accu's dan net voordat ik de Revo ophaal. ) ben zooo benieuwt, kan niet wachten!

w00t als k zo thuis kom van me werk ligt er een brushless revo op me te wachten
Posted via Mobile Device

Tim, bereid je wel voor op een hoop problemen:p

De BL versie is 0% aangepast voor al dat BL geweld, kijk maar eens op RC-Monster, aardig wat kapotte dingen...

Greetz,
Jora

Tim, bereid je wel voor op een hoop problemen:p

De BL versie is 0% aangepast voor al dat BL geweld, kijk maar eens op RC-Monster, aardig wat kapotte dingen...

Greetz,
Jora

Hij zal dezelfde problemen hebben als de E-Maxx van m'n vader. gelukkig hebben we een draaibank, en een redelijke hoop know-how in huis om 't wel aan het draaien te houden.
(er word binnenkort wel een bestelling gedaan in amerika voor de originele Traxxas CVD's rondom. (dus 6 assen, per auto. dus 3 sets in totaal. 2 Revo, 1 E-Maxx. (en dan mischien meteen ook kortere assen + draagarmen voor m'n Revo 2.5 om er een Slayer van te maken. )

Ik zie wel hie die ERBE het vol gaat houden. Ik denk dat het allemaal nog wel meevalt. :) van de MF2 word ook gezegt dat het diff erg zwak is. is met tot nu toe maar 1 van kapot gegaan (en dat was m'n eigen schuld) Ik verwacht dan ook dat het met de E-Revo ook wel mee zal vallen. :) (iig, hoop ik! :p )

houd de reviews in amerika maar een stukje voor normaal.
de amerikanen kunnen zelf echt niet voor goede sleutelaars doorgaan.
er zijn uitzonderingen maar als je er een beetje op de forums leest?????

ik kom er zelf wel eens ,en dan snap je het wel.
klagen over een tamiya f150 met 3 bak omdat de wagen een mamba max niet uithoud ????
en de veren er als een s onder staan ,

lees er een beetje over heen en dan zelf een conclusie trekken is het beste .
zoals tim al verteld.
groeten wiebe.

Als ik op youtube zie hoe de gemiddelde ERBE behandeld word,.. verbaast het me niet echt dat het spul kapot gaat. Ik wil er zelf ook absoluut snel mee rijden, maar ik ga toch ook wel proberen om hem heel te houden. :)

Als ik het zo bekijk op internet en fora dan vind ik dat de erbe het zeer goed uithoudt.

Vooral als je die filmpjes bekijkt waar mensen echt raar met de gas/rem omgaan.

Ik heb mijn ERBE binnen. Ik moet zeggen dat het een hele gave, mooie .... uitvergrote stadiumtruck is. Of truggy ofzo.

Een monstertruck kan ik het niet meer noemen. Maar evengoed ben ik er heel blij mee. :)

Een vraagje:

Als ik de achterkant induw dan komt de onderkant tegen de grond voor de veren door hun range zijn. Lijkt me goed.
Als ik echter de neus naar de grond duw dan zijn de shocks volledig ingeduwd net voordat de bodem van het chassis tegen de grond komt. Verwachten jullie dat dit schadelijk is voor de shocks of de shocktowers?

Zal ik hem zo afstellen dat de bodem eerst de grond raakt?

Voor race/competitie gebruik moeten de draagarmen precies vlak horizontaal staan als je van voor en achter tegen de wagen "in rust" aankijkt.

Ik gebruik mijn E Revo meer voor bashen op verschillende terreinen(parkeerplaatsen,strand etc.)dus ik heb hem wat hoger afgesteld met zwaarde veren en langere (rockers)
Hij helt op asfalt dus meer over in de bocht, dit is weer tegen te gaan met "sway bars" die kosten niet veel en staat ook mooi,

Laatst bewerkt:
Hoi marinj. Weet jij of het erg is als de schokdemper volledig ingedrukt kan worden voordat de bodemplaat de grond raakt?

Ik vind het wel een beetje vreemd. Mijn revo komt de bodemplaat voor en achter op de grond, en dan hou ik nog een beetje veerweg over ook. Ik heb de pushrods op het middelste gaatje gezet, en de groene veren voor en witte achter.
Komt nog van de tijd dat ik met 2*700HO motoren reed. Die zijn wat zwaarder.
Verder heb ik er wel de swaybars op gemonteerd, en die kan ik ook iedereen aanraden. Valt ie veel minder snel om, en de handling is ook fijner.
Of het veel kwaad kan, denk ik niet. Op de zuigerstang zit nog een rubbertje, die vangt een deel van de klap wel op. "Nou ik dat schrijf, misschien moet die nog een beetje "wennen" of zetten.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik een verklaring heb, waarom mijn chassis wel op de bodem komt, en die van HighSpeedDirt niet. In mijn pushrods zitten aan beide zijde nog vulringen (blauw). Ik ben daar achter gekomen, omdat er bij mij net een pushrod stuk ging (Rod end liet los). Dus ik wil een nieuwe pushrod bestellen, blijkt de lengte van de pushrod aangepast te moeten/kunnen worden aan het type rocker. Het aanpassen van de lengte gaat met deze vulringen. In de handleiding staat hier niets over, pas als je in de onderdelen lijst kijkt, zie je dat er onderscheid gemaakt wordt. Ik snap nog niet helemaal hoe het werkt, Welke pushrod moet ik bestellen, als ik gewoon met de standaard rocker wil blijven rijden?

Back