E-REVO topic

Ik heb net mijn eerste Revo ontvangen.

Ik heb alleen klein vraagje , ik ga rijden 2x3s lipo moet ik dan meteen die andere spur er op zetten?

knappe wagen, veel plezier ermee ,
pas op!! op 2x3s lipo gaat hij bijzonder snel,
en idd een wheelybar is een must have , vooral op straat!! ik heb zo 1 met een klik systeem, op straat steek ik ze erop, maar off-road gaat ze eraf

knappe wagen, veel plezier ermee ,
pas op!! op 2x3s lipo gaat hij bijzonder snel,
en idd een wheelybar is een must have , vooral op straat!! ik heb zo 1 met een klik systeem, op straat steek ik ze erop, maar off-road gaat ze eraf

Hij is inderdaad goed snel en ben al aan zoeken naar een wheelybar , maar op ebay staan er vrij weinig.

het middendiff ziet er net zo uit als wat er origineel in de gearbox zit.
alleen heeft het middendiff dus een diff in het tandwiel zitten, en de originele situatie is een as welke met een meenemer in een tandwiel zit.

Veel mensen vinden de originele olie in het diff te dun. (100k als ik me goed herinner.) Heb het zelf nooit vervangen, vind het wel prettig rijden.

Ik zou eens kijken op liquidrc, daar staat zo'n middendiff normaal wel te koop.

Heb net even een setje accu's leeggereden met m'n nieuwe middendiff. Moet zeggen dat je er een compleet andere auto mee krijgt! Wheelies trekken is er niet meer bij, zodra de voorwielen van de grond komen gaan die waanzinnig veel sneller draaien. Ik heb het idee (maar dat kan verbeelding zijn) dat de accelleratie minder is, en in heel ruig terrein de grip wat minder. Heb niet gemerkt dat het remmen moeilijker is. Rijden lijkt wat minder fun omdat het veel gecontroleerder (saaier) is. Wellicht dat dikkere olie het effect wat minder maakt. Iemand daar ervaring mee? Hopelijk gaan m'n assen nu wel wat langer mee, want dat was de reden om dat middendiff erin te zetten.

Er zit al hele dikke olie in het middendiff.
Het is ook mijn ervaring dat de acceleratie minder wordt, zeker op ondergrond met veel grip. Maar iets gedoseerd op het gas, scheelt al een hoop. Ik vind de auto (op de baan) er veel prettiger mee rijden

Ik weet niet wat ik heb met nieuwe auto`s en de eerste keer rijden.
maar om een of andere reden eindige vaak tot bijna altijd tegen een lantaarnpaal :S

Schade valt nog mee :P

Gezien de collectie in het foto album is het geen beginneling lijkt mij. En de push rod verbuigt ook nog weleens zonder botsing

Gezien de collectie in het foto album is het geen beginneling lijkt mij. En de push rod verbuigt ook nog weleens zonder botsing

ik zie in dat fotoalbum niet veel snelle auto's staan :)
Mijn advies; niet in de buurt van lantarenpalen komen. Heb er al eens een e-maxx letterlijk in 2-en op gereden!

Ik weet niet wat ik heb met nieuwe auto`s en de eerste keer rijden.
maar om een of andere reden eindige vaak tot bijna altijd tegen een lantaarnpaal :S

Schade valt nog mee :P

haha, shade valt nog mee, om tegen een paal te rijden,
en zoals eerder al gezegd op 6s zit er serieuze wat power in,

beginneling of niet!! het beste is met een nieuwe wagen , ergens een plein uit te zoeken, waar er geen palen staan:)

als ik eerst met men erbe heb gereden, en dan overstap op mijn vorza flux (of omgekeerd) is het ook de eerste min erg rustig, of ik hebt brokken!!
want elk beestje reageert anders

Ik ook, werkt erg goed. (het bashen word er wel iets 'saaier' mee, gezien de auto een stuk controleerbaarder word. (nouja, het rechtdoor rijden word makkelijker. dus je kunt je weer meer met jumpen etc bezig houden, ipv alleen lange stukken rechtoor knallen. ^.^ )

Back