E-REVO topic

Maar ook die zijn in back-order. En voor een paar knaken meer kies je toch net even beter voor de 40C's.
Overigens ze passen in de battery tray, maar ik heb afgelopen zaterdag toch maar weer de accudraden omgedraaid. De isolatie werd zo snel beschadigd dat het niet veilig meer was.

100A is inderdaad zo'n beetje het minimum. Maar sinds ik wat meer ben gaan remmen, zijn deze wel wat softer gaan voelen. Heb nu 2 setjes 40C, en ben benieuwd of dit beter gaat.

Turnigy heeft nu 2s 5000 mAh 40-50c in Stock, volgesn mij zijn deze nieuw in hun assortiment, heb er vorige week twee besteld via Bas van BMtuning. De 5200 mAh 30c waren slecht leverbaar. Ik hoop dat ze zsm binnen zijn.

Voorzichtig met Hobbycity, de problemen met leveringen zijn nog niet voorbij, ik heb 4 bestellingen gedaan afgelopen 2 maanden, daarvan is er pas eentje binnen !
Moet wel zeggen dat ze echt hun best doen en je goed op de hoogte proberen te houden.
Er loopt al een draadje op dit forum over de problemen.

Erg jammer dat de meeste packs niet op voorraad zijn in Duitsland, ik zou graag wat extra betalen om ze snel te hebben.

Ik heb ook :) twee sets (verschillende bestellingen) onderweg van de 40c 5000mAh, maar de eerste bestelling stamt al van 12 mei ! Ik vond de 5800mAh 30c trouwens ook wel een optie, heb er daar ook een setje van onderweg. Alles voor de Revo...

Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in de Zippy's, maar daar is werkelijk niks meer van op voorraad met de hogere C's. Lees toch best veel Turnigy's die cellen defect hebben bij levering.

Laatst bewerkt:
Traxxas e revo

Hallo allemaal,

WIj zijn 2 broers, Laurens en Ernst uit Zwolle en hebben ook een erbe gekocht. Door veel te lezen hier op dit forum hebben wij veel handige tips en info vergaard over de auto hierbij een paar foto,s :)

p6231239.jpg
p6231240.jpg
p6231247.jpg
p6231246.jpg
p6231245.jpg

We hebben ook nog proline masher banden voor het bash werk :P en een Ford f250 body van Proline maar die ben ik op met moment aan spuiten als ik die klaar heb dan post ik er wel wat foto,s van als jullie het leuk vinden:P

groetjes

foto's zijn altijd leuk, ik heb zelf de grote broer van de f250, de f650.
Zijn mooie body's, let op met de phaltlines op 6s lipo, willen wel eens los scheuren.
Heb zelf sinds kort de roadrage banden, kijken hoe die rijden.

ja ik heb een bestelling lopen bij hobbyking sinds half mei met 2s en 3s maar wil toch de boel beetje heel houden.Ze mailden nu dat het wel half volgende maand kan worden haha nah ja ik wacht het wel af

ja ik heb een bestelling lopen bij hobbyking sinds half mei met 2s en 3s maar wil toch de boel beetje heel houden.Ze mailden nu dat het wel half volgende maand kan worden haha nah ja ik wacht het wel af

Ok moet me dus geen illusies maken dat ik het vlug zal hebben:(
En dat noemt dan EMS Express :rolleyes:

Zou willen deze bandjes Paddle 3.2" Sand Tires: ProlineRacing.com - RC Tires, Wheels, and Accessories bestellen maar zou deze op rims met beatlock willen leggen.
Maar ben bang dat ze vlug zullen los komen,of ben ik hier verkeerd in.

Eind mei bij HK besteld en een goede 2 weken later in huis ondanks de problemen in Hong Kong, die nu gelukkig over zijn, maar er kan nog vertraging op bestellingen zitten daardoor.

25 mei besteld en nog lang in backorder gelegen, 1,5 á 2 weken, en liggen nu bij de douane omdat ze de waarde niet kunnen inschatten.

Hoop ze deze week wel te mogen ontvangen, met of zonder bijbetalen

Hallo allemaal,

WIj zijn 2 broers, Laurens en Ernst uit Zwolle en hebben ook een erbe gekocht. Door veel te lezen hier op dit forum hebben wij veel handige tips en info vergaard over de auto hierbij een paar foto,s :)

We hebben ook nog proline masher banden voor het bash werk :P en een Ford f250 body van Proline maar die ben ik op met moment aan spuiten als ik die klaar heb dan post ik er wel wat foto,s van als jullie het leuk vinden:P

groetjes

Kijk even hier, zoeken nog rijders uit en rond Zwolle voor een meet;)

rijders-offroad-omgeving-zwolle

PS, en welkom!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back