E-REVO topic

mag je wel hebben. :)
Moet zelf ook nog even kijken of ik naar helmond ga (is ook niet echt bij de deur.)
maar een kameraad van me wil er ook wel heen, dus ik denk dat dat wel goed gaat komen.

Super.
Als het kootwijkerzand voor jou dichterbij in de buurt is (voor mij wel iig) kunnen we daar ook eventueel heen.
Het is dan wel gewoon bashen, maar daarom niet minder leuk :)

@Klamath,

Helaas red ik zaterdag niet om naar de MACH te komen.
Ik heb vandaag gebeld met Toemen, en als het goed is heb ik morgen dan eindelijk mijn assen binnen.
Gelukkig was het kloteweer de laatste week. Het is helemaal zuur als je niet kan rijden met mooi weer :)

beste forumleden,

ik ben van plan om een nieuwe e-revo brushless te gaan kopen, wat raden jullie aan hier in nederland bestellen of uit buitenland laten komen? En wat raden jullie aan om eerst te kopen 2x2s lipo of 2x3s lipo? En wat zijn handige hop-ups om er op te doen.

alvast bedankt

mike

Er staat hier op het forum een zeer leuke , echt als nieuwe, te koop...
Zie topic van Erevobe ;)

Daar ben ik 100 procent zeker van dat hij in orde is :D
Vertanding 18-54 op 4S gaat die als een speer haha

edit: je krijgt er ook nog een setje 2s 5000mah lipo's bij :D

Er staat hier op het forum een zeer leuke , echt als nieuwe, te koop...
Zie topic van Erevobe ;)

Daar ben ik 100 procent zeker van dat hij in orde is :D
Vertanding 18-54 op 4S gaat die als een speer haha

edit: je krijgt er ook nog een setje 2s 5000mah lipo's bij :D

had ik ook al gezien alleen hij is al gereserveerd en ik heb het geld nog niet allemaal bij elkaar. ik probeer mijn buggy te verkopen om het sneller bij elkaar te hebben. nog een klein vraagje ik zie die e-revo met hop-ups maar ik zag ook een keer 2 van die stangetjes boven op die shocks wat zijn dat?

had ik ook al gezien alleen hij is al gereserveerd en ik heb het geld nog niet allemaal bij elkaar. ik probeer mijn buggy te verkopen om het sneller bij elkaar te hebben. nog een klein vraagje ik zie die e-revo met hop-ups maar ik zag ook een keer 2 van die stangetjes boven op die shocks wat zijn dat?

Volgens mij zijn dat stabiliteits stangen.

beste forumleden,

ik ben van plan om een nieuwe e-revo brushless te gaan kopen, wat raden jullie aan hier in nederland bestellen of uit buitenland laten komen? En wat raden jullie aan om eerst te kopen 2x2s lipo of 2x3s lipo? En wat zijn handige hop-ups om er op te doen.

alvast bedankt

mike

2x2s zeker als je nog moet sparen om de auto te kopen. Op 2x3s rij je toch veel sneller schade in en aan de auto en misschien ook aan dingen in de omgeving:D. Dan moet je weer sparen :rolling:

@ Tim476, daar kunnen er twee in, maar vragen over die auto horen thuis in een andere topic ! traxxas-1-16-e-revo-topic-225

@ mikeking111, wat ben jij nou voor een vreemde vogel, gisterenavond stel je nog een vraag welke auto je moet kopen (in the 1:8 brushless topic), een buggy 1:8 of een Revo.
En hier kom ik je tegen en vertel je doodleuk dat je een buggy hebt, die in de verkoop staat en dat je een Revo wilt kopen.

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Tim476, daar kunnen er twee in, maar vragen over die auto horen thuis in een andere topic ! traxxas-1-16-e-revo-topic-225

@ mikeking111, wat ben jij nou voor een vreemde vogel, gisterenavond stel je nog een vraag welke auto je moet kopen (in the 1:8 brushless topic), een buggy 1:8 of een Revo.
En hier kom ik je tegen en vertel je doodleuk dat je een buggy hebt, die in de verkoop staat en dat je een Revo wilt kopen.

nee ik heb die buggy al was wat onduidelijk

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo ik heb nu een "crash setje " Alleen nog andere banden. Je hebt zoveel keus 8O dus weet niet zo goed wat ik moet halen als ik op kunstgras ga rijden.

Bij PKRacing hebben ze setjes Hong Nor truggy wielen (met 1/2 offset dish velgen) voor 40 euro. ideaal setje voor de E-Revo (rijdt er zelf al geruime tijd mee)
Goede grip, en aardig slijtvast.

Je moet ze alleen zelf verlijmen. (wat meteen de mogelijkheid bijdt om de gaatjes in de band te maken, en de gaatjes in de velg dicht te maken.)

Ja heb ze gevonden. Ze zijn nu idd 40 euro voor 4 komplete wielen. Zijn ze dan nog niet gelijmt dan. Het staat er niet bij dus zal wel niet denk ik dan :p

zoals ik al zei, je moet ze wel zelf verlijmen. ;) (maar als je dat goed doet, komen ze ook niet weer los. heb die van mij eenmalig verlijmd, en rijdt er al 4 maand mee op 6s Lipo.)

Ja denk wel dat ik ze ga bestellen. Zag ook dat ze transponders te koop hebben dus moet er even over na denken of ik z'n ding ook meteen mee laat komen. En dan is het wachten op me accu's :p. Kan nu 1 keer rijden daar baal ik wel van haha kan niet wachten :D. Vroeg me wel af waarom een gaatjes in de band maken ipv de velg? zijn dat meerdere gaatjes?

gaatje in de band, zodat water (en zand) dat onvermijdelijk toch in de band komt eruit te laten slingeren. Gaatjes zijn nodig om luchtdruk verschil binnen-buiten de band te voorkomen.

oke en is dat 1 gaatje of meerdere gaatjes? En moet je dat met zo'n speciaal klein boormachine doen. Die kwam ik ergens tegen. Als je het met een gewone boor doet dan kan de band scheuren stond erbij.

2 gaatje recht tegenover elkaar in het midden van de band.als de band nog los is kan je het beste een ponstang gebruiken(voor riemen).en op youtube staat het vol met filmpjes die het uitleggen.

Back