Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Jeez, heb nog wel een aantal van die kunststof assen liggen.
Als het zaterdag mooi weer is, gaan er dan nog meer mensen naar Mach-one om te rijden?
Er staat hier op het forum een zeer leuke , echt als nieuwe, te koop...
Zie topic van Erevobe
Daar ben ik 100 procent zeker van dat hij in orde is
Vertanding 18-54 op 4S gaat die als een speer haha
edit: je krijgt er ook nog een setje 2s 5000mah lipo's bij![]()
had ik ook al gezien alleen hij is al gereserveerd en ik heb het geld nog niet allemaal bij elkaar. ik probeer mijn buggy te verkopen om het sneller bij elkaar te hebben. nog een klein vraagje ik zie die e-revo met hop-ups maar ik zag ook een keer 2 van die stangetjes boven op die shocks wat zijn dat?
beste forumleden,
ik ben van plan om een nieuwe e-revo brushless te gaan kopen, wat raden jullie aan hier in nederland bestellen of uit buitenland laten komen? En wat raden jullie aan om eerst te kopen 2x2s lipo of 2x3s lipo? En wat zijn handige hop-ups om er op te doen.
alvast bedankt
mike
@ Tim476, daar kunnen er twee in, maar vragen over die auto horen thuis in een andere topic ! traxxas-1-16-e-revo-topic-225
@ mikeking111, wat ben jij nou voor een vreemde vogel, gisterenavond stel je nog een vraag welke auto je moet kopen (in the 1:8 brushless topic), een buggy 1:8 of een Revo.
En hier kom ik je tegen en vertel je doodleuk dat je een buggy hebt, die in de verkoop staat en dat je een Revo wilt kopen.