als je update moet je altijd je zender opnieuw calibreren met de esc.staat in de manual.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als je update moet je altijd je zender opnieuw calibreren met de esc.staat in de manual.
Sorry miste je bericht. Doe je dit elke keer na een software update? ik heb het een keer gedaan toen ik mijn auto net had!Ja.
Volgas geven en de ESC aanzetten, dan zo houden tot het rode licht gaat knipperen. Dan volle rem geven tot het oranje wordt. Dan neutraal geven en dan wachten tot ie gearmed is. Dan ben je klaar!
Ik ook maar ze gaan stuk!heb er al twee versleten!ja, gewoon volgas houden en batterij aankoppelen![]()
btw, waarom haal je de schakelaar erafvind het altijd wel handig
Ja, dat werkt ook gewoon. Tis alleen wat onhandig met 1 hand volgas te geven en dan ook nog eens je lipo's aan te koppelen. Maar het kan, is mij ook net gelukt....Heb net ff door de handleiding heen zitten bladeren. Heb ik toch mooi een probleem (denk ik) je moet bij het calibreren eerst de bat koppelen en daarna het schakelaartje overhalen. Laat ik die schakelaar nou niet meer hebben. Zou het ook werken met het aankoppelen v/d batt?![]()
Sorry miste je bericht. Doe je dit elke keer na een software update? ik heb het een keer gedaan toen ik mijn auto net had!
ja, gewoon volgas houden en batterij aankoppelen![]()
btw, waarom haal je de schakelaar erafvind het altijd wel handig
Ja, dat werkt ook gewoon. Tis alleen wat onhandig met 1 hand volgas te geven en dan ook nog eens je lipo's aan te koppelen. Maar het kan, is mij ook net gelukt....
Laat ff weten of hij dan wel goed in toeren oploopt. ben nieuwsgierig of er meerdere zijn!ik heb hem net gecalibreerd en hij det het ook nog steeds,straks maar weer de oude software erop zetten.![]()
Ik heb raad nodig van de ervaren rotten op dit forum.
Vorige week ben ik met m'n brushless revo gaan knallen op het strand. Dit was niet de eerste keer, maar op het eind van deze sessie begon hij enorm te kraken als ik het gas ver induwde. Ik dacht eerst dat de body ergens tegen de wielen sleepte, zo'n geluid was het.
Na wat speurwerk vermoed ik dat er zand in m'n achterste diff zit:
-slipper is ok
-alle 4 de wielen draaien bij lage snelheid normaal
-als ik de achterwielen blokkeer maakt hij geen lawaai op snelheid;
-als ik enkel de achterwielen laat draaien op snelheid, dan begint hij wel te kraken.
Ik ben nu alles aan het demonteren, maar ik zit vast bij de draagarmen achteraan. Kent er iemand een youtube-linkje van iemand die zijn revo demonteerd, liefst tot en met het diff. en een linkje om het diff terug ineen te krijgen.
Heb al gezocht maar zonder succes.
Thanks, Guy