Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@KDK,
Zelf heb ik harakiri's gekocht (zie foto hierboven). Deze zijn ook toegestaan in de truggy cups (evenals de aka cityblocks die je ziet op de foto daarboven, echter rijdt dat beter op kunstgras/tapijt).
De cityblocks heb ik in purmerend al eens getest. Ontzettend veel grip.Maar als ik het goed begrijp zijn die aka cityblocks beter voor kunstgras dan die harakiri's. En waar heb je die velgen gekocht?
Komt wellicht omdat die 40C 2S2P is, dus eigenlijk vier cellen van 2500mAh waarvan er twee in serie staan en twee in parralel. Meer cellen = meer connecties = meer verlies = meer hitte.Mijn voorkeur (kreeg al drie PM's met die vraag) zijn de Turnigy 30C (2S1P) hardcase of de Turnigy 40C (2S2P), deze passen beide zonder aanpassing in de Revo en worden nauwelijks warm. De 2S2P iets warmer dan de 2S1P tot mijn verbazing.
Die heeft Klamath een paar posts terug neer gezet.@ Nard, ben ik heel lastig als ik een linkje naar de Lipo makkelijk vindt?![]()
Maar hoe zo, vroeger 7 uur opladen? Vroeger had je ook al snelladers hoor. Was dan wel een simpel weerstandje met een tijdschakelaar, maar met 15-30 minuten reed ik weer verder.
simca 1100, jazeker. Zo'n rode ex-PTT bestel auto (papa, wat is PTT?) Flink gokken waar de versnelling zat en alles meenemen wat je kon gebruiken.Ik had vroeguhr een heuse 15 minuten snellader van Tamiya. En dan reden we hier mee [URL="- Tamiya XR 311 and Lamborghini Cheetah[/URL]
Ouwe zak??? Welnee, ik heb ook nog een 1:1 Simca 1100 gehad, weet ook niemand meer wat dat is![]()
Ha Ha Ha Ha Ha Hasimca 1100, jazeker. Zo'n rode ex-PTT bestel auto (papa, wat is PTT?) Flink gokken waar de versnelling zat en alles meenemen wat je kon gebruiken.
Komt wellicht omdat die 40C 2S2P is, dus eigenlijk vier cellen van 2500mAh waarvan er twee in serie staan en twee in parralel. Meer cellen = meer connecties = meer verlies = meer hitte.
Mijn voorkeur gaat naar de 30C 2S1P gaan mede door het feit dat de balancer dan ''alle'' cellen ziet en kan balanceren.