Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De boardjes bij de icharger lader zijn gelukkig beveiligd.
Normaal let ik er altijd goed op dat ik ze op de juiste manier aansluit (lipo op de -kant van de laadkabel moet ook op de -kant van het balance boardje).
Maar laatst had ik het toch fout gedaan.
Maar helemaal niets aan de hand. De lader gaf netjes "overvoltage" aan.
Na controle de kabels omgedraaid en ik kon weer met een gerust hart laden.
Nee, er zit maar 1 balance aansluiting op en 1 laadkabel aansluiting.Mooie lader, maar wat ik nog niet begrijp (of juist wel) er zitten dus twee uitgangen op voor de laadkabel? Oftewel, iedere Lipo heeft zijn eigen laadkabel en ingang in de lader?
@ Snoebel, ik heb twee B6 laders dus ik kan de 3S tegelijk opladen, beide aan een eigen lader. Maar ik was in de overtuiging dat samen laden op één lader beter is omdat dan alle cellen met elkaar worden gebalanceerd...
Zelf rij ik met de Axa banden en die bevallen goed, alleen denk ik dat ze in het zand onvoldoende grip hebben... Wat raden jullie aan? De respons banden van Traxxas zelf of iets anders?
Edit: Sorry antwoord al gevonden.
Wat is je niet precies duidelijk?Ik loop ook altijd nog te klooien met de maatvoering van de banden en velgen. Zou daar ook wel eens een goed overzicht van willen zien.
Wat is je niet precies duidelijk?
Meest voorkomende:
MT = 3.2''
Truggy = 3.7''
40 serie is extra breed
@ Jeez, BadLands zijn hele relaxte banden. Ze hebben een standaard maat van 3.2'', standaard Monster Truck velgen passen dan. Echter kun je er ook voor kiezen om ze op truggy velgen te leggen, dan strek je dus een 3.2'' band over een 3.7'' velg heen. Zoals je al kunt afleiden zorgt dit voor een hele strakke fit. De banden hebben dan een kleinere sidewall en handelen stukken beter dan een normale MT band.