Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lees het draadje op RCGroups over de E-Smart eens na! Dat ding is gewoon levensgevaarlijk!
Een heli van dat formaat moet degelijk zijn en dus eigenlijk al per definitie niet van E-sky. Ze maken voor de prijs mooi spul, maar zowel de King als de Belt zijn natuurlijk geen vergelijking met bijvoorbeeld de SJM 400 en de T-Rex 450SE. Het verschil is dat de ongemakken van de King en Belt tot wat meer crashes leiden hooguit (De SJM vliegt evenveel beter als hij kost) en dat je er met goede electronica zelfs best aardige heli's van kunt maken.
Echter moet je eens voorstellen dat dit ding uit elkaar spat: diverse onderdelen op de Esmart hebben al bewezen dat ze niet sterk genoeg zijn om mee te vliegen. Dan mag jij die bladen wegkoppen. Mij tref je niet in de buurt van dat ding!
.
Verder ook bij johnhobby gekocht en goede service.[/QUOTE
Moeten er ook nog invoerrechten betaald worden?
En hoeveel is dat?
klopt het dat de transportkosten +/- 35 euro zijn?
gr
Ik heb 2 dagen geleden mijn Esky belt-cp gekocht, zag er goed uit! Hij was groter dan ik had verwacht.
Ik heb alles volgens de gebruiksaanwijzing gedaan, helikopter gestart, en:
Een grote rookpluim en een vlam uit de ESC. Weet iemand misschien hoe dat kan? Alles op mijn zender stond normaal en de idle up was uit. Ik heb trouwens de helikopter weer teruggestuurd.
.
Verder ook bij johnhobby gekocht en goede service.[/QUOTE
Moeten er ook nog invoerrechten betaald worden?
En hoeveel is dat?
klopt het dat de transportkosten +/- 35 euro zijn?
gr
Geen invoerrechten, Dit betaal je om een of andere reden minder snel vanuit hongkong dan vanuit US.
30€ verzendkosten voor 2 heli,s.