E-sky Lama xtreme (update 1 oktober 2007)

Nou huiskamer is niet groot en nogal vol dus daar vlieg ik niet. Meestal op het werk of buiten.
Alleen morgen vlieg ik voor mijn werk naar Estland voor een week dus word niet eerder dan komend weekend.

Henrivdl zei:
dendirk zei:
@ RonW & Henrvdl , ik krijg morgen wat onderdelen binnen en dan ga ik mijn xtreme motoren plaatsen.

Kan iemand van jullie nog eens exact zeggen hoe de kabeltjes naar de zender er terug aan moeten? want vorige keer las ik wat van van boven naar beneden en dan nog eens omdraaien ???

Alvast bedankt :lol:

Als het goed is staan mijn foto's er nog op van de aansluiting. De voorste motor moet onderop en achterste bovenaan de 4-1 controller.

jaja maar de bekabeling moest die niet geswitched worden?

Ik moet ook de servos overbouwen ... hoe zitten die op het chassis? geplakt of schroefje?

Riconl zei:
Vandaag mijn lama omgebouwd naar extreme. Alleen nog niet de motoren en nog niet de extreme lipo.
Heb het glas van de canopy zwart gespoten...vond ik mooier.
Hier de fotos:

extreme1.jpg

kijk dat is nou leuk, weer een paar foto's
Zo word het veel leuker voor ons en voor de nieuwe vliegers om dit topic te gaan bekijken.
vooral foto's en natuurlijk filmpjes blijven plaatsen met betreking tot de xtreme lama v3
bedankt :P

Ps: mooi gelukt die canopy,,,,,,, super :!: :!:

Ik moet ook de servos overbouwen ... hoe zitten die op het chassis? geplakt of schroefje?

Er hoeft niets geswitched te worden voorste motor onderaan achterste bovenaan. En aan de foto kan je zien hoe de stekkertjes eraan moeten.

Ik ga er idd vanuit dat de servo's met een schroefje vast zitten.

Henrivdl zei:

Er hoeft niets geswitched te worden voorste motor onderaan achterste bovenaan. En aan de foto kan je zien hoe de stekkertjes eraan moeten.

Ik ga er idd vanuit dat de servo's met een schroefje vast zitten.

ok gelukt (motoren zijn zeer krachtig)

OPGELET ! servo's zitten enkel vast met dubbelzijdige plakband zoals de 4 in 1 zender

even een vraagje ik heb een lama v4 kan ik die ombouwen naar een xtreme??? vind ik er wel heel vet uit zien!!!!! en het schijnt ook beter te vliegen dussss

vinnygogo zei:
even een vraagje ik heb een lama v4 kan ik die ombouwen naar een xtreme??? vind ik er wel heel vet uit zien!!!!! en het schijnt ook beter te vliegen dussss

hier kan je kijken wat er voor dze V4 beschikbaar is maar ik vrees niet zo veel als voor de lama V3

KLIK HIER

hier nog wat fotokes van mijn (slecht) gespoten canopy en Xtreme motoren.

IMG_0308.JPG

vinnygogo zei:

Ja natuurlijk kan je van een v4 een xtreme maken, geen enkel probleem.
je moet er alleen het hoofdframe van een lama v3 erbij kopen voor 4,60 dollar.
EK1-0320_LRG.gif

Op dit frame moet je dan alles van je v4 overbouwen.
Let op! servo's zitten vast met 2-zijdig tape, met een beetje kracht heb je deze zo los.

de v4 heeft alleen een ander frame en landingsgestel dan de lama.
Dit heeft te maken met de body van de v4.

succes :wink:

Nog ff men laatste filmpje :)

[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Henrivdl zei:
Ziet er goed uit zeg. Je hebt hem mooi stabiel mooi gelandt op de bank. Zo hoort het he! Haha leuke tekst aan het einde.

hij is zeer stabiel nu

Leuk filmpje!
En leuk einde,,,,, hahahaaaa :lol:

Hij is perfect afgesteld en perfect gevlogen.
Complement :!: :wink:

Zo hoort het.

Mooi filmpje geworden Ron. Ziet er goed uit he! vliegt mooi stabiel. Ik zal ook even weer wat onderdelen bestellen voor de lama en de 36. :offtopic: Wat betreft de T-rex 600 heb ik misschien binnenkort een leuk adresje in NL.

ja leuk filmpje en hij is zeer stabiel met die extended innershaft.

Bij mij maakt die altijd die trechterbeweging met de innerschaft

Kijk je imbus in de aluminium rotorkop maar eens na.
Bij de meeste zit deze los, en daardoor heeft hij een vrije slag ten opzichte van het tandwiel.
Hierop reageert de 4 in 1 controller.
Zet deze maar eens goed vast :wink:

Back